هشدار سپاه ایران: گروهک‌های تروریستی را هر چه سریع‌تر از شمال عراق بیرون کنید

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه
سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2021
اشتراک
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مسئولان عراق و اقلیم کردستان هشدار داد و گفت: عناصر و اعضای گروهک‌های تروریستی را هر چه سریع‌تر از شمال عراق بیرون کنید در غیر این صورت نسبت به انهدام مقرّات و پایگاه‌های آنها اقدام خواهیم کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز در گردهمایی «رزمندگان پیشمرگ مسلمان کُرد» که در سالن مرکز بزرگ اسلامی شهر سنندج برگزار شد با بیان اینکه همه توطئه‌های دشمنان و گروهک‌های ضدانقلاب را با همراهی پیشمرگان کُرد مسلمان در نطفه خاموش می‌کنیم، گفت: گاهاً می‌بینیم که تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق مقر ایجاد کرده‌اند که ما این وضعیت را برنمی‌تابیم و به شدت برخورد خواهیم کرد.
هشدار وزیر اطلاعات ایران به پایگاه‌های آمریکایی واقع در کردستان عراق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2021
هشدار وزیر اطلاعات ایران به پایگاه‌های آمریکایی واقع در کردستان عراق
سردار پاکپور با هشدار به اینکه اجازه کوچک‌ترین تحرکی را به گروهگ‌های تروریستی که بخواهند در شمال عراق علیه ایران توطئه کنند نخواهیم داد، تصریح کرد: مسئولان عراق و اقلیم کردستان هر چه زودتر عناصر و اعضای گروهک‌های تروریست و ضدانقلاب را از شمال عراق بیرون کنند؛ در غیر این صورت نسبت به انهدام مقرّات و پایگاه‌های آنها اقدام خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه برای مقابله با هرگونه اقدام تهدیدآمیز آمادگی‌ کامل داریم، افزود: امروزه نیروهای سپاه در آمادگی کامل به سر برده و کوچک‌ترین تحرک دشمنان را سخت پاسخ خواهیم داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نشانه‌های شکست آمریکا در جهان آشکار شده است و ترک افغانستان بزرگترین شکست آنان بود، اظهار کرد: ایران هم‌اکنون در مذاکرات برجام نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و در جنگ نظامی نیز توان رویارویی و مقابله با ایران را ندارند.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала