جنجال اظهارات یک روحانی ایرانی درباره کرونا +ویدئو

© REUTERS / Kim Kyung Hoonجنجال اظهارات یک روحانی ایرانی درباره کرونا +ویدئو
جنجال اظهارات یک روحانی ایرانی درباره کرونا +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2021
اشتراک
بیانات احمد پناهیان درباره کرونا در فضای مجازی جنجال برانگیز شد.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از صحبت‌های عجیب احمد پناهیان روحانی مشهور ایرانی درباره کرونا با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

احمد پناهیان روحانی واعظ و سخنران مشهور که پیش‌تر اظهارات مشابهی درباره واکسن کرونا مطرح کرده بود، این‌‌بار در گفت‌و‌گوی زنده با تلویزیون ملی ایران گفته است، شواهد و مدارکی وجود داشته که نشان داده کرونا یک سوء‌تفاهم بزرگ است. وی در ادامه بیان کرد، کسانی که افکار عمومی جهان را تحت کنترل دارند چقدر هوشمندانه توانستند کرونا را در ذهن بشر جاسازی کنند.

محمد صالح مفتاح یکی از فعالان سیاسی دولت ایران در واکنش به ادعاهای احمد پناهیان نوشت: «مردم مثل برگ خزان در ماه‌های اخیر از دنیا رفته‌اند و روحانی ما در تلویزیون می‌گوید، سوءتفاهم شده است. پناهیان که نشان داده است در برابر فهم چنین مطالبی مقاومت می‌کند، اما از شبکه افق متعجبم که چرا به ایشان آنتن می‌دهد!»
او در ادامه افزود: «پیشنهادم به آقای غفوری مدیر شبکه افق آن است که درباره دوره طولانی و سخت بیماری کرونایی خود، به این روحانی توضیح دهند، شاید از این سوءتفاهم بیرون بیاید!»

محمدرضا شهبازی روزنامه‌نگار ایرانی نیز در توئیتی نوشت: «والا چه عرض کنم، من که ده روز از شدت درد و ضعف و بیرون‌روی و تغییر ذائقه و بی‌اشتهایی و دچار اوهام شدن و... مرگ رو به چشم دیدم و نزدیک هشت کیلو وزن کم کردم، بعید میدونم دچار سوءتفاهم شده بودم، باز هرجور صلاحه.»

علیرضا وهاب‌‍زاده مشاور سعید نمکی وزیر پیشین بهداشت هم در واکنش به توئیت شهبازی نوشت: «خیلی‌ها، صحبت‌های ایشون رو برای من فرستادن و گفتن اینم سند دروغ کرونا! ما واکسن نمی‌زنیم!»

تعدادی از کاربران بیان می‌کنند این روحانی، مرگ اطرافیان و فامیل خود را ندیده است و عده‌ای می‌گویند در خواب زندگی می‌کند و او را به مصرف مواد مخدر یا چیزی مشابه آن متهم می‌کنند. برخی از کاربران به تندی بیان می‌کنند که این روحانی عزیزانش را از دست نداده که این‌گونه با صحبت‌های بی‌اساس قلب مردمان را به درد می‌آورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала