ویدئو عجیب از هجوم مردم در چین برای خرید آیفون ۱۳ +ویدئو، عکس

© REUTERS / Carlos Garcia Rawlinsویدئو عجیب از هجوم مردم در چین برای خرید آیفون ۱۳ +ویدئو، عکس
ویدئو عجیب از هجوم مردم در چین برای خرید آیفون ۱۳ +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2021
اشتراک
با فروش رسمی آیفون ۱۳ در چین جمعیت زیادی برای خرید این گوشی اقدام کردند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از رونمایی از گوشی آیفون ۱۳ و اقدام به فروش فروشگاه اپل در چین، جمعیت زیادی از مردم در این کشور به شکل عجیبی برای خرید این گوشی به فروشگاه رسمی اپل سرازیر شدند.

تصاویر و ویدئوهایی از صدها نفر در حال دویدن به یک مرکز خرید در شمال غربی استان شانشی چین برای خرید آیفون جدید، در فضای مجازی منتشر می‌شود. تصاویری از ازدحام مردم در پشت درب فروشگاه‌ها که در انتتظار باز شدن بودند و سرازیر شدن سیل عظیمی از جمعیت برای وارد شدن به اپل استور علاوه بر متعجب کردن کاربران، با انتقاد جمعی از آنان نیز همراه شده است.

تصاویری از فروشگاه‌هایی در چین که آیفون ۱۳ را به فروش می‌رسانند نشان از تقاضای بالا برای آیفون ۱۳ می‌باشد و این اتفاق سبب شد در یک مرکز خرید چین شرایط نامطلوب شود تا جایی که فروش آیفون ۱۳ به دلیل ترافیک سنگین جمعیت متوقف شد.

این موضوع مورد توجه کاربران فراوانی در شبکه‌های اجتماعی و نقد این مسئله قرار گرفته است. کاربران عنوان می‌کنند مگر آیفون ۱۳ چه چیزی دارد که سایر گوشی‌ها آن را ندارند و تا این حد برخی ساعت‌ها در انتظار خرید این گوشی ایستاده‌اند؟! آیا با دیرتر خریدن این گوشی و تاخیر در خرید آن، حادثه‌ای رخ می‌دهد که این چنین مردم در چین برای خرید این گوشی بی‌تابی می‌کنند؟! و چرا جمعی از میان این جمعیت تمایلی به خرید اینترنتی این گوشی نشان ندادند؟!

برخی از کاربران این اقدام را حماقت و برخی دیگر آن را مساعد بودن شرایط زندگی و درآمد معقول مردم در چین عنوان می‌کنند. گروهی از کاربران این اتفاق را با صف‌های مواد غذایی در ایران مقایسه می‌کنند و معتقدند وضعیت زندگی مردم در کشورهای مختلف با این رفتارها مشخص می‌شود.

عده‌ای از کاربران معتقدند اشتیاق و تقاضای اکثریت مردم به خرید یک کالا نشان از کیفیت و برتری آن دارد و این موضوع بسیار مهمی در رقابت میان برندهای مختلف است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала