نذر سیگار در راهپیمایی اربعین امروز در تهران +عکس، ویدئو

© Photo / Pixabayنذر سیگار در راهپیمایی اربعین امروز در تهران +عکس، ویدئو
نذر سیگار در راهپیمایی اربعین امروز در تهران +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
نذر جوان ایرانی در اربعین امسال با واکنش‌های انتقادی کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ایرانی‌های بسیاری همه ساله نذورات خود را در مراسمات مذهبی در میان مردم پخش می‌کنند. امسال نیز همچون سال‌های گذشته بسیاری از این افراد بدون در نظر گرفتن شرایط کرونایی و یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نذر خود را در جمع حاضرین در این مراسمات و یا در محله‌ی خود پخش کردند. در میان تصاویر منتشر شده از مراسم اربعین امسال در شهرهای مختلف ایران، تصویری از جوانی ایرانی با یک سینی پر از سیگار به عنوان نذر که نیمی از آنها را پخش کرده بود منتشر می‌شود و این تصویر با نظرات مختلف و متفاوت کاربران در صفحات اجتماعی در میان کاربران ایرانی دست به دست می‌شود.

بسیاری از کاربران ضمن تسلیت ایام سوگواری حسینی، آرزوی قبولی زیارت و نذورات هموطنان خود را دارند و عنوان می‌کنند نذورات، مختلف می‌باشد و هر شخصی با دلایل خود چیزی را برای نذر کردن در نظر می‌گیرند. این کاربران به عقیده و ایمان افراد اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند هیچ ایرادی ندارد که حتی کسی سیگار نذر کند یا سایه.

View this post on Instagram

A post shared by gh.kashef (@gh.kashef)


جمع دیگری از کاربران با انتقاد تند از این نمونه نذر عنوان می‌کنند برخی همه چیز را به سخره گرفته‌اند و این جوان با این کار به شکلی به دیگران توهین کرده است و آن هم به این دلیل که سیگار ناسالم است و سلامت افراد را به خطر می‌اندازد بنابراین مناسب نیست به عنوان نذر در مراسم اربعین سیگار پخش شود.

این کاربران علاوه بر این، به موضوع بدون ماسک ظاهر شدن این جوان در جمع، اشاره می‌کنند و ضمن اظهار تاسف از اینکه بسیاری از مردم در ایران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون توجه به روند رو به رشد آمار مبتلایان به کرونا در ایران و همچنین بدون در نظر گرفتن شرایط دشوار کادر درمان، عنوان می‌کنند با جمعیتی که زائران ایرانی از عراق برمی‌گردند و با "تست چشمی کرونا" از این افراد و مراسماتی که این روزها در کشور برگزار شد بدون شک به زودی شاهد پیک جدیدی از کرونا در کشور ایران خواهیم بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала