کنگره خواستار توضیح دولت بایدن درباره برنامه برای استفاده از پایگاه‌های روسیه شد

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر کنگره خواستار توضیح دولت بایدن درباره برنامه برای استفاده از پایگاه‌های روسیه شد
کنگره خواستار توضیح دولت بایدن درباره برنامه برای استفاده از پایگاه‌های روسیه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
کنگره ایالات متحده خواستار توضیح کاخ سفید در خصوص برنامه‌ریزی برای استفاده از پایگاه‌های روسیه شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی سناتور جیم اینهوف گزارش داد که قانونگذاران جمهوری خواه ناظر بر سیاست خارجی آمریکا از دولت جو بایدن در مورد برنامه‌های موجود برای استفاده از پایگاه‌های نظامی روسیه در آسیای میانه توضیح خواسته‌اند.
آمریکا در جستجوی پیمانکاری برای گردآوری داده‌ها درباره فعالیت‌های غیرقانونی روسیه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2021
آمریکا در جستجوی پیمانکاری برای گردآوری داده‌ها درباره فعالیت‌های غیرقانونی روسیه است
این درخواست توسط اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان مایکل مک کال و مایک راجرز، جیم ریش، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و جیم اینهوف، عضو کمیته نیروهای مسلح سنا مطرح شده است.
این نمایندگان از این موضوع که کاخ سفید در حال مذاکره برای دسترسی به پایگاه‌های روسیه است و همچنین امکان همکاری نظامی با روسیه در مبارزه با تروریسم، ابراز نگرانی عمیقی کردند.
پیشتر وال استریت ژورنال با استناد به منابع خود گزارش داده بود که این موضوع در دیدار مارک میلی، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده و والری گراسیموف، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، که هفته گذشته برگزار شد، مطرح شده است. در عین حال این نشریه مدعی شد گراسیموف در این رابطه هیچ وعده‌ای نداده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала