برتری آفریقا نسبت به اروپا در راستای نجات کره زمین

© Photo / ESA/NASA–T. Pesquetبرتری آفریقا نسبت به اروپا در راستای نجات کره زمین
برتری آفریقا نسبت به اروپا در راستای نجات کره زمین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
معتبرترین شرکت مشاور مدیریت جهانی به تشریح برتری آفریقا نسبت به اروپا در نجات کره زمین پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، مکینزی اند کامپنی، معتبرترین شرکت مشاور مدیریت جهانی در گزارشی اعلام داشت که عدم توسعه صنعتی، قاره آفریقا را در موقعیت قوی تری برای تولید کمتر مواد خروجی صنعتی قرار می‌دهد و این کشورها مجبور نخواهند بود بودجه‌ای برای تغییر از شرکت‌های برپایه سوخت‌های فسیلی به شرکت‌های سبز هزینه کنند.
Погонщики с коровами по дороге к Урнербоден в Швейцарии  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
آموزش دادن گاوها برای نجات کره زمین آغاز می شود
این شرکت مشاوره می‌افزاید که تقریباً چهار میلیون شغل در قاره اروپا برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال ۲۰۵۰ ایجاد می‌شود، اما تحقق اهداف زیست محیطی مستلزم سرمایه گذاری ۲ تریلیون دلاری است. این پول برای ایجاد مراکز تولید صنعتی در منطقه و توسعه فناوری‌های جدید برای تأمین برق اختصاص می‌یابد. مکینزی  اعلام داشته است که ۶۰۰ میلیارد دلار برای کربن زدایی مشاغل موجود و ۱.۴ تریلیون دلار برای شرکت‌های جدید نیاز است. در حال حاضر امیدوارکننده ترین فناوری موجود، جذب کربن از جو و تولید هیدروژن سبز است.
کارتیک ژایارام، شریک ارشد مکینزی اند کامپنی در نایروبی در این راستا اظهار داشت که آفریقا این فرصت را دارد که از فناوری‌های آلاینده بالا دور شود و مستقیماً به بخش تولید کربن کم برسد. وی تصریح کرد که آفریقا می‌تواند از هزینه‌های آینده برای انتقال از سوخت‌های فسیلی به انرژی‌های تجدیدپذیر اجتناب کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала