رهبران پنتاگون در کنگره بر سر افغانستان بازخواست می شوند

© Photo / Public domain / DVIDS / SSgt Eunique Stevensرهبران پنتاگون در کنگره بر سر افغانستان بازخواست می شوند
رهبران پنتاگون در کنگره بر سر افغانستان بازخواست می شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
آسوشیتدپرس اعلام کرد: رهبری ارشد پنتاگون در کنگره درباره خروج آمریکا از افغانستان شهادت می دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، رهبری ارشد پنتاگون برای روشن شدن شرایط خروج آشفته نیروهای آمریکایی از افغانستان، وضعیت کنونی افغانستان و تصرف سریع آن توسط شبه نظامیان جنبش رادیکال طالبان در کنگره آمریکا حاضر می شود.
لاوروف: آمریکا بدون درک عواقب از افغانستان خارج شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2021
لاوروف: آمریکا بدون درک عواقب از افغانستان خارج شد
جمهوری خواهان به ویژه از تصمیم جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، برای خروج کل نیروهای نظامی از افغانستان تا پایان ماه آگوست انتقاد کردند و گفتند که این امر ایالات متحده را در برابر تروریسم آسیب پذیرتر می کند.
اعضای کنگره همچنین اطلاعات دقیق تری از سران وزارت دفاع در مورد بمب گذاری انتحاری در کابل، که منجر به کشته شدن ۱۳ پرسنل ارتش آمریکا شد، درخواست کردند.
وزیر دفاع لوید آستین و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا ژنرال مارک میلی، در کمیته نیروهای مسلح سنا شهادت می دهند و سپس در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان حاضر می شوند.
رئیس فرماندهی مرکزی ایالات متحده ژنرال فرانک مکنزی، که هماهنگ کننده خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان بود، همچنین در کنگره سخنرانی می کند.
در ۱۵ سپتامبر، گزارش شد که باب منندز سناتور دموکرات از نیوجرسی، تهدید کرده در صورت بی توجهی به جلسات کنگره در مورد اشتباهات خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان، از لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده شکایت خواهد کرد.
این هشدار پس از عدم حضور رئیس بخش نظامی در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала