واکنش‌ها به کنسرت جنجالی خواننده مشهور موسیقی پاپ ایرانی لس آنجلس +ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaواکنش‌ها به کنسرت جنجالی خواننده مشهور موسیقی پاپ ایرانی لس آنجلس +ویدئو
واکنش‌ها به کنسرت جنجالی خواننده مشهور موسیقی پاپ ایرانی لس آنجلس +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2021
اشتراک
اجرای فالش و غیر حرفه‌ای خواننده محبوب ایرانی با انتقاد کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از کنسرت ابراهیم حامدی معروف به ابی خواننده قدیمی و مشهور ایرانی که در ارمنستان برگزارشد با موجی از انتقادات و واکنش‌های کاربران فضای مجازی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by پارسینه (@parsine1)

گفته می‌شود ابراهیم حامدی خواننده ایرانی مقیم لس آنجلس، در کنسرت ارمنستان توانایی اجرای زنده را نداشته و خسته و بی رمق در صحنه ظاهر شده است. برخی از طرفدارانش با ناراحتی و انتقاد شدید، اجرای ابراهیم حامدی را پر از ایراد بیان می‌کنند و عده‌ای دیگر با گریه بیان کردند ای کاش با دیدن این ویدئو تصویر ذهنی‌‌شان از خواننده محبوب خود خراب نمی‌شد.

همچنین برخی از کاربران فعال در دنیای مجازی و شبکه‌های‌ اجتماعی در عرصه موسیقی اجرای چند شب گذشته ابی در کنسرت ارمنستان را فاجعه بار، فالش و خارج از ریتم دانستند و برخی دیگر نیز افزودند، وی حتی نای خواندن نداشت و طوری رفتار می‌کرد انگار خواننده‌ای تازه کار است و نمی‌داند جایگاهش در موسیقی کجاست.

تعدادی از کاربران با ابراز تاسف برای خواننده محبوب‌شان بیان می‌کنند که ابراهیم حامدی باید در اوج خداحافظی می‌کرد. عده‌ای دیگر نیز با ابراز تاسف از عملکرد مدیر برنامه‌های ابراهیم حامدی که وی را در شرایط نامناسب سلامتی برای اجرای کنسرت روی استیج فرستاد واکنش نشان می‌دهند. برخی از کاربران اشاره دارند که مدیر برنامه‌های ابی را همسرش معرفی می‌کنند و بعضی دیگر از کاربران ابراهیم حامدی را به زیاده روی در مصرف نوشیدنی‌های غیرمجاز متهم می‌کنند و البته بعضی با جانبداری از ابی اتهامات وارده بر وی را بی پایه و اساس عنوان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала