به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید: انواع دفتر یادداشت فانتزی و ساده

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر diary
diary - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2021
اشتراک
یک دفترچه یادداشت چیزی فراتر از یک ابزار کاربردی است. این دفترچه برای کارهای زیادی مورد استفاده قرار می­گیرد. برای  یک کار معمولی و روزمره، یادداشت برداری ، روزنامه نگاری و  برنامه ریزی  های مختلف کاربرد زیادی دارد.
معمولاً به روز کردن یک دفتر یادداشت ارزان قیمت به یک دفترچه با کیفیت بالاهزینه دارد و ما فکر می کنیم ارزشش را دارد.با بررسی و تحقیق در مورد تعدادی از آن ها در کنار هم در طول چند هفته ، ما انتخاب هایی در اندازه ها و سبک های مختلف داریم. هر یک از این دفترچه ها به طور قابل ملاحظه ای تجربه نوشتاری بهتری نسبت به آنچه از یک دفترچه عادی  توقع دارید را در اختیار شما می گذارد.
انتخاب خوب برای همه غیرممکن است ، زیرا همه از نظر اندازه ، مطالب جلد ، صفحه ، ظاهر کاغذ و سایر ویژگی های کوچک که یک دفترچه یادداشت را از دیگری متمایز می کند ، توقعات متفاوتی دارند. انواع مختلف آن ها اهداف متفاوتی دارند.
1) دفترچه یادداشت فانتزی با جلد نرم و با کاغذ صاف و ابریشمی
2) یک دفترچه جلد سخت
3) انواع دفتر زبان سیمی مارپیچی مناسب برای دانش آموزان
4) دفتر به سبک خبرنگار در اندازه های کوچک و سنتی
5) دفترچه جیبی مقرون به صرفه، شیک و مقاوم
6) یک دفترچه کلاسوری کوچک مارپیچی  که روی میز قرار می گیرد برای ثبت قرارها
انتخاب یک دفتر کوچک برای همه غیرممکن است ، زیرا همه از نظر اندازه ، مطالب جلد ، صفحه ، ظاهر کاغذ و سایر ویژگی های کوچک که یک دفتر یادداشت را از دیگری متمایز می کند ، ترجیحات متفاوتی دارند.
  • جلد نرم متوسط ​​با صفحات ابریشمی
  • جلد نرم متوسط ​​با بافت بیشتر
  • دفترچه جلد سخت برای روزنامه نگاری یا برنامه ریزی
  • دفتر یادداشت زبان سیمی مارپیچی
  • جلد نرم بزرگ
  • دفترچه گزارشگر   
  • دفترکوچک در اندازه ی جیبی   

دفتر یادداشت جلد نرم متوسط ​​با بافت بیشتر

شما دفتر کوچک ساده و متوسط ​​با کاغذی که برای دیدن چشم ها راحت باشد و بازخورد لمسی دارد را می خواهید.کاغذ زبرتر نوشتن شما را کند می کند و توجه شما را بیشتر به خود جلب می کند ، در مقابل کاغذهای نرم و روان که قلم شما روی آن می لغزد یک تعادل ظریف ایجاد می کند ، بنابراین اگر دوست دارید اصطکاک بیشتری نسبت به کاغذهای روکش دار یا مخملی را حس کنید، این مدل برای شما مناسب است. بهترین حالت سادگی را دارد ، یک از طرح های آن با یک جلد کارتنی ساده کرم رنگ و صفحات مات با رنگ آبی روشن وجود دارد. سه نفر از هر پنج آزمایش کننده این دفتر، آن را در بین سه  وسیله کاربردی برتر خود قرار دادند و گفتند که آن ها از لحن دلپذیر کاغذ و زیبایی مینیمالیستی این دفترچه لذت می برند ، که  نوشتن و روزنامه نگاری را تا حد ممکن بدون حواس پرتی و لذت بیشتر می کند. انواع جوهر را می گیرد اما به دلیل خفیف بودن دندان کاغذ ، مداد به خوبی روی آن حرکت می کند.
از نظر ساخت و ساز ، کیفیت دوخت فوق العاده است و به دفتراجازه می دهد تا صاف قرار گیرد.در مقایسه با دفتر های دیگر با این اندازه باعث می شود محکم تر شود و به راحتی در حالت تخت قرار گیرد. بر خلاف بسیاری از دفترچه های  نرم دیگر، این دفترچه دارای یک نشانک روبان است   که به خوبی مکمل صفحات است.
دفترچه جلد سخت شما یک دفتر با گالینگور با اندازه متوسط ​​است که به شما کمک می کند افکار و ایده های خود را سازماندهی کرده و پیگیری کنید. همه جزئیات کوچک ، مانند صفحات فهرست و برچسب های بایگانی ، این محصول را نیز برای هدیه ارزشمند می کند. این دفترچه مورد علاقه سه آزمایش کننده است .آن ها دلایل زیادی را برای آن ذکر کردند. بیشتر از همه ، کاغذ کرم رنگ بسیار عالی است و بر خلاف سایر دفترهایی که در گذشته استفاده کرده اند حالت پودری و دندانی دارد. (در یک توده بیش از 20 دفترچه ، این چیزی است که من به راحتی می توان آن را با چشمان بسته انتخاب کرد) این کاغذ به خوبی روی مداد ، گلوله ، غلطک ، قلم ژله ای و قلم ها ، بدون لکه بسیار کوچک و بدون خونریزی ، کشید. اکثر آزمایش کنندگان ما گفتند که نوشتن روی آن احساس خوبی دارد.
ما عاشق جلد محکم و تعداد صفحات زیاد و همچنین همه موارد اضافی این دفترکوچک هستیم. دو نشانک روبان ضخیم ، برچسب ستون فقرات و صفحه عنوان ، شماره صفحات ، صفحات فهرست و جیب پشت محکم از امکانات این دفترچه یادداشت است.
این دفترچه دارای کاغذ و لوازم جانبی باکیفیت است که می توانید آن ها را مرتب کنید تا  در همه ی کارهای خود از آن استفاده کنید.این محصول بیشتر یک سیستم است تا یک دفتر کوچک، که دارای کاغذهای کوچک و بزرگ است. یک دفتر متصل به دیسک نه تنها به شما  این امکان را می دهد صفحات را به بخش دیگری منتقل کنید بلکه به شما امکان می دهد صفحات و لوازم جانبی در اندازه های مختلف اضافه کنید. این بدان معناست که می توانید جداکننده های برگه ، صفحات باریک با لیست کارها ، کیسه هایی برای نگهداری کارت یا لوازم کوچک و موارد دیگر اضافه کنید.
بهترین انتخاب دفترها در اندازه جیبی است که همیشه همراه داشتن آن نیاز ضروری است.اگر می خواهید یک دفترچه یادداشت کوچک و ساده را در همه جا با قیمتی که مانع از یادداشت برداری شما می شود حمل کنید این مدل بهترین انتخاب است. اگربرای تهیه یک دفتر یادداشت با کیفیت نیازی به هزینه زیادی ندارید این مدل بهترین است. صفحات کرم رنگ آن صاف و ابریشمی هستند و لغزش مداد را راحت تر می کند.هم در جیب و هم در کیف بدون اشغال کردن فضای اضافی جا می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала