وعده رئیسی برای بهبود وضعیت خدمت رسانی به ایرانیان مقیم آمریکا

© Photo / IRNAابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2021
اشتراک
وزیر خارجه ایران در خصوص عزم قطعی رئیس جمهور برای رفع مشکلات ایرانیان در سراسر دنیا و تسهیل امور آنان در ارتباط با ایران تاکید کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در آخرین برنامه قبل از ترک نیویورک، در نشستی با رئیس و کادر مدیریتی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به ایرانیان مقیم ایالات متحده قرار گرفت.
عبداللهیان در این نشست که با حضور مجید تخت‌روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌ ملل متحد و هیأت همراه برگزار شد، به تشریح سیاست دولت سیزدهم در خصوص ایرانیان مقیم خارج و عزم قطعی رئیسی، رئیس جمهور برای تکریم و رفع مشکلات ایرانیان در سراسر دنیا و تسهیل امور آنان در ارتباط با سرزمین‌ مادری پرداخت
امیرعبداللهیان بیان داشت: این اهتمام در تمامی ارکان حاکمیت و قوای سه گانه وجود دارد تا حدی که پیش از این سفر، آقای اژه ای رئیس قوه قضاییه از اینجانب خواست این پیام را به ایرانیان مقیم آمریکا منتقل کنم که هیچ مانعی برای تردد آسان آنان وجود ندارد. علاوه بر این، آقای قالیباف فضای مستقل ارتباطی را در تارنمای مجلس پیش بینی کرده است تا ایرانیان مقیم خارج به راحتی با قوه مقننه و مجلس در ارتباط باشند تا هر کجا که لازم است ساده سازی فرآیندهای قانونی صورت پذیرد.
امیرعبداللهیان در این‌ نشست، رفت و آمد و ارتباط هرچه بیشتر ایرانیان مقیم‌ خارج با ایران را مایه قدرت و پیشرفت کشور از یکسو و آرامش جامعه فرهیخته ایرانیان از سوی دیگر دانست و بر تعهد دولت و وزارت خارجه برای رفع موانع و کاهش فرآیندهای بوروکراتیک غیر ضرور و تلاش برای اصلاح قوانین و مقررات برای روان‌تر شدن هر چه بیشتر خدمت‌رسانی، خاطر نشان کرد. 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала