مصاحبه جنجالی با بدل ایرانی آنجلینا‌ جولی +ویدئو

© AP Photo / Dima Gavryshمصاحبه جنجالی با بدل ایرانی آنجلینا‌ جولی +ویدئو
مصاحبه جنجالی با بدل ایرانی آنجلینا‌ جولی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2021
اشتراک
دختری ایرانی که چهره‌ای شبیه آنجلینا ‌جولی دارد توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا ‌جولی متولد ۱۲ مهر ۱۳۶۴ در اهواز می‌باشد که از پدر عرب و مادری فارس است که به گفته خود او پدرش جانباز شیمیایی است و علاقه‌ی زیادی به شهدا دارد و به عرب بودن خود افتخار می‌کند. او در کودکی به کانادا مهاجرت کرده و در رشته گرافیک تحصیل نموده است و در حال حاضر به عنوان مدلینگ در شهر تورنتو فعالیت می‌کند و مدل برندهای مختلف می‌باشد.

این دختر ایرانی سفری به ایران داشته و عکس‌هایی را از خود در صفحه اینستاگرامش منتشرکرد که به واسطه‌ی این اتفاق فالورهای صفحه اینستاگرام وی به سرعت افزایش یافت. هرچند که چهره او شباهت زیادی به آنجینا‌ جولی بازیگر سرشناس آمریکایی دارد این دختر ایرانی معتقد است که بدون هیچگونه عمل زیبایی شبیه این بازیگر معروف شده است ولی نوع آرایش خود را شبیه به وی انجام می‌دهد و منکر تزریق بوتاکس هم نمی‌شود و از این که به بازیگر هالیوودی شباهت دارد خوشحال است. به دلیل این شباهتش اولین بار در سال ۱۳۹۵ وقتی ۳۱ ساله بود در فیلم شاخ کرگدن همبازی پژمان بازغی شد و در نقش آنجلینا جولی بازی کرد، این فیلم در سال ۹۶ با استقبال تماشاگران مواجه شد.

رامانا سیاحی در رابطه با شباهتش به آنجلینا جولی می‌گوید وقتی به خیابان می‌روم مردم کانادا از دیدن من خوشحال می‌شوند و از من تقاضای عکس یادگاری می‌کنند و حتی بارها پیش آمده در خارج از کشور و در پرواز‌ها من را با این هنرپیشه هالیوودی اشتباه بگیرند و گاهی کار به جایی می‌کشید که باور نمی‌کردند من او نیستم و تقاضای امضا می‌کردند. وی عنوان کرد اوایل سعی داشت شبیه این هنرپیشه باشد اما به مرور دیگر این موضوع برایش اهمیت ندارد و اکنون لایف استایل و زندگی شخصی خود را دارد وحتی از اینکه مردم او را بدل آنجلینا جولی معرفی می‌کنند ابراز ناراحتی می‌کند.

پس از انتشار این ویدئو کاربران زیادی واکنش‌های مختلفی نسبت به این مصاحبه‌ نشان دادند. بسیاری از این کاربران عنوان می‌کنند وی شباهت اندکی به آنجلینا جولی دارد اما عده‌ای دیگر مخالف این عقیده هستند و اضافه می‌کنند در حال حاضر عمل‌های جراحی رایج شده است وخیلی‌ها به واسطه‌ی همین عمل‌های زیبایی به شخص دیگری شبیه می‌شوند، ضمن اینکه اگر خانم سیاحی عمل جراحی انجام داده است نباید منکر آن شود. جمعی دیگر از کاربران اشاره می‌کنند که زمانی این شباهت‌ها و بدل داشتن‌ها جالب بود و اما امروزه دیگر جذابیت سابق را ندارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала