رئیسی خطاب به سفیر انگلیس: ایران زیر بار زورگویی هیچ کشوری نمی‌رود

CC BY 4.0 / IRNA / رئیسی خطاب به سفیر انگلیس: ایران زیر بار زورگویی هیچ کشوری نمی‌رود
رئیسی خطاب به سفیر انگلیس: ایران زیر بار زورگویی هیچ کشوری نمی‌رود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران: روح استقلال و آزادی‌خواهی در وجود ملت ایران است و هر وقت احساس کنند کشورهای دیگر زورگویی می‌کنند، زیر بار زور نمی‌روند و واکنش نشان می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید انگلیس گفت: روح استقلال و آزادی‌خواهی در وجود ملت ایران است و هر وقت احساس کنند کشورهای دیگر زورگویی می‌کنند، زیر بار زور نمی‌روند و واکنش نشان می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: کشور ما حقیقتا مستقل است و استقلال ما ادعایی نیست. شما با توجه به آشنایی خوبی که به زبان فارسی دارید، باید مفهوم واقعی این کلمات در ایران را برای دولتمردان خود تبیین کنید.
رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها بنای همکاری و تعامل دارد اما این همکاری باید براساس احترام متقابل و در نظرگرفتن منافع ملت ها باشد و جریان سلطه گر و نظام سلطه بر این روابط سایه نیندازد.
رئیس جمهور ایران با بیان اینکه بهترین روش برای کارکردن و همکاری با ایران رعایت اصل احترام متقابل است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هیچ حرف نادرست و برخلاف حق را نمی پذیرد و اروپا و غرب بر اساس تجربیات خود باید به ایران به عنوان یک کشور مستقل نگاه کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала