نخستین مورد از ویروس کرونا در راسوی خانگی در آمریکا دیده شد

© AFP 2023 / Peter Parksنخستین مورد از ویروس کرونا در راسوی خانگی در آمریکا دیده شد
نخستین مورد از ویروس کرونا در راسوی خانگی در آمریکا دیده شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2021
اشتراک
ایالات متحده نخستین مورد از وجود ویروس کرونا را در راسوی خانگی در فلوریدا گزارش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام وب سایت وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA)، دولت آمریکا نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در کشور را در یک راسوی خانگی در فلوریدا گزارش داد.
در بیانیه سرویس بازرسی بهداشت حیوانات و گیاهان وزارت کشاورزی آمریکا آمده است:" آزمایشگاههای خدمات دامپزشکی ملی USDA (NVSL) امروز تأیید SARS-CoV-2 ... را در راسوی خانگی در فلوریدا اعلام کرد. این اولین راسوی خانگی با SARS-CoV-2 تأیید شده در ایالات متحده است."
گزارش شده است که این حیوان علائم بیماری را نشان داد: سرفه و عطسه. کارشناسان نمونه های بیولوژیکی از یک راسوی خانگی را که ظاهراً مبتلا به ویروس کرونا بود ، گرفتند و وجود COVID-19 را در بدن وی تأیید کردند. اعتقاد بر این است که این راسو از انسان به ویروس کووید -19 مبتلا شده است.
پیشتر گزارش شده بود که باغ وحش اوکلند آمریکا (کالیفرنیا) واکسیناسیون ساکنان خود را با واکسن آزمایشی ویروس کرونا از شرکت Zoetis آغاز کرده است. شرکت داروسازی آمریکایی Zoetis واکسن ها و داروهای دیگری را که مخصوص حیوانات طراحی شده است تولید می کند.
بعداً گزارش شد که کارکنان باغ وحش های نیو انگلند در ایالات متحده واکسیناسیون گونه های جانوری حساس به COVID-19 را با واکسن همان شرکت آغاز کردند. واکسن مورد تأیید وزارت کشاورزی ایالات متحده "برای استفاده آزمایشی" به صورت موردی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала