درخواست کمک طالبان از روسیه در مبارزه با مواد مخدر

© facebook Ministry of Interior Affairs, Afghanistanدرخواست کمک طالبان از روسیه در مبارزه با مواد مخدر
درخواست کمک طالبان از روسیه در مبارزه با مواد مخدر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2021
اشتراک
جنبش طالبان (سازمان تروریستی ممنوع در فدراسیون روسیه) از روسیه خواست در از بین بردن تمام مسیرهای قاچاق مواد مخدر به افغانستان کمک کند.
 به گزارش اسپوتنیک، ذبیح الله مجاهد، معاون وزیر فرهنگ و اطلاعات دولت موقت افغانستان این مطلب را اعلام کرد.
به گفته وی ، مقامات جدید افغانستان در تلاش هستند تا قاچاق مواد مخدر را متوقف کنند و روی کمک مسکو در این زمینه حساب می کنند زیرا برقراری صلح و ثبات در منطقه نیز به نفع روسیه است. ذبیح الله مجاهد همچنین خاطرنشان کرد: کشت گیاهان حاوی مواد مخدر در افغانستان یک مشکل جدی است و مهم این است که مقامات جدید بتوانند جایگزینی برای کشاورزان ارائه دهند.
درخواست کمک طالبان  از روسیه در لغو تحریم های سازمان ملل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2021
درخواست کمک طالبان از روسیه در لغو تحریم های سازمان ملل
پیشتر سازمان ملل متحد اعلام کرده بود که طالبان پیش از تصرف افغانستان صدها میلیون دلار از طریق قاچاق مواد مخدر و دیگر منابع غیرقانونی دریافت کرده اند. طالبان هنوز در وب سایت مرکز تجزیه و تحلیل مالی و معاملات مالی بانک مرکزی افغانستان (FinTRACA) در فهرست گروه های تروریستی قرار دارد که واریز یا برداشت پول نقد به دلار برای آنها ممنوع است. اعضای طالبان در "چک لیست" افرادی قرار دارند که فعالیت های آنها برای سیستم مالی این کشور خطرناک است. طالبان از متخصصان FinTRACA خواست تا برای کمک به احیای اقتصاد کشور به کار بازگردند و قول دادند که به عنوان مخالفان سابق از آنها انتقام گرفته نخواهد شد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала