یک کارمند بیمارستان به مدت سه ماه بیماران را شکنجه می کرد + عکس

CC BY-SA 3.0 / Tahir8088 / Tomb of Qutb-ud-din Aibakکشته شدن هشت نفر در درگیری بین پلیس و اسلام گرایان در پاکستان
کشته شدن هشت نفر در درگیری بین پلیس و اسلام گرایان در پاکستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2021
اشتراک
یکی از کارکنان بزرگترین بیمارستان شهر لاهور پاکستان بیماران را مخفیانه شکنجه می کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Vice News ، پلیس پاکستان فیلم هایی از ضحیب مالک، رئیس حراست بیمارستان "مایو"  به دست آورده که در آنها وی بیماران را مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار می دهد. معلوم شد وی به این ترتیب افرادی را که به سرقت توسط آنها مشکوک بوده، در مکان ها ممنوع برای بیماران گرفتار کرده  یا رفتارهای بدی کرده بودند "مجازات" می کرد.
​شکنجه ها حداقل سه ماه پیش آغاز شد. از تالار کنفرانس به عنوان شکنجه گاه استفاده می شد و از شکنجه ها فیلمبرداری می شد. پلیس معتقد است که گرفتن فیلم ها یا برای ثبت خاطرات یا برای سرگرمی مورد نیاز بوده است.
مالک از کار برکنار و دستگیر شد. مدیر بیمارستان گفت که کمیته ای را برای بررسی این حادثه تشکیل داده است. سایر کارکنان بیمارستان نیز می توانستند در محافظت از قربانیان و فیلمبرداری نقش داشته باشند.
پیشتر گزارش شده بود که دادگاهی در ایالات متحده اجازه داد تا دانش آموزان مدرسه مخصوص افراد دارای تاخیر در رشد ، اختلالات احساسی و اختلالات طیف اوتیسم مورد شوک الکتریکی قرار گیرند . نمایندگان این موسسه آموزشی اصرار داشتند که این کار در مواردی که روشهای دیگر کمکی نمی کند، ضروری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала