گاف جدید بایدن در سخنرانی خود در سازمان ملل + ویدئو

© REUTERS / Kevin Lamarqueبایدن: نمی خواهم با چین جنگ سرد داشته باشم
بایدن: نمی خواهم با چین جنگ سرد داشته باشم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2021
اشتراک
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در سخنرانی در هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، این سازمان و آمریکا را با هم عوضی گرفت.
به گزارش اسپوتنیک،  این خبر را شبکه تلویزیونی اسکای نیوز منتشر کرده است.
رهبر آمریکا در سخنرانی خود گفت: "ایالات متحده از ارزشهای دموکراتیک، آزادی و برابری دفاع خواهد کرد. من به حقوق اونیورسال و همگانی همه مردم اعتقاد دارم، این در DNA ملت ما وجود دارد و از همه مهمتر ، ماهیت ذاتی این سازمان - ایالات متحده است."
— RNC Research (@RNCResearch) September 21, 2021
​به این ترتیب بایدن هنگام صحبت از ماهیت ذاتی سازمان ملل متحد ، عبارات ایالات متحده آمریکا  states (United States of America)  و سازمان ملل متحد  nations (United Nations) را با هم عوضی گرفت.
رئیس جمهور آمریکا مرتباً در اظهارات خود اشتباه می کند. به عنوان مثال، بایدن در جریان یکی از جلسات در مورد وضعیت افغانستان گفت که مقامات آمریکایی با رهبران طالبان (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه)  در کابل و همچنین هیئتی در داهو، پایتخت قطر در تماس مداوم هستند. بعداً کاخ سفید تصریح کرد که منظور رئیس جمهور آمریکا  دوحه بوده است. همچنین ، در یکی از سخنرانی های خود، لیبی و سوریه، در دیگری - عراق و ایران، در سومی - باراک اوباما و دونالد ترامپ را با هم عوضی گرفته بود.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала