دستور رئیسی به وزارتخانه ها برای شناسایی ظرفیت های همکاری با سازمان شانگهای

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دستور رئیسی به وزارتخانه ها در ایران برای شناسایی ظرفیت همکاری با شانگهای
دستور رئیسی به وزارتخانه ها در ایران برای شناسایی ظرفیت همکاری با شانگهای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.09.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران پس از اعلام عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای گفت:با توجه به ظرفیت بزرگی که در قالب این سازمان ایجاد شده، همه وزارتخانه ها وظیفه دارند، ظرفیت‌های همکاری را شناسایی و در مسیر رشد اقتصادی کشور به کار بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ابراهیم رئیسی در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت: امروز نه تنها وزارت امور خارجه بلکه همه وزارتخانه‌ها مسوولیت و ماموریت دارند که از ظرفیت ایجاد شده، نهایت استفاده را در رونق و شکوفایی اقتصادی کشور بعمل بیاورند.
واکنش نماینده روسیه به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.09.2021
واکنش نماینده روسیه به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای
وی اظهار داشت: امروز با توجه به ظرفیت بزرگی که در قالب سازمان همکاری‌های شانگهای ایجاد شده، همه وزارتخانه ها وظیفه دارند، ظرفیت‌های همکاری را شناسایی و در مسیر رشد اقتصادی کشور به کار بگیرند.
رییس جمهور ایران در ادامه خاطر نشان کرد: امروز کشورهای عضو شانگهای نیز زمینه و بستر همکاری با ایران را از هر زمان دیگری مهیاتر می‌دانند و احساس می کنند می توانند همکاری‌های بهتر و بیشتری را با ایران رقم بزنند و در سخنان خود نیز بر تقویت و تعمیق سطح همکاری با تهران تاکید داشتند.
 رئیسی تسریع در فعال کردن بندر چابهار را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: بندر چابهار دروازه ارتباط با کشورهای آسیایی و جهان است ، لذا شتاب در توسعه و بهره برداری آن، از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала