بازداشت مجری زن اسپانیایی بعد از کنایه زدن به بازیکن سیاه پوست رئال +عکس

© Flickr / Rafa Oteroبازداشت مجری زن اسپانیایی بعد از کنایه زدن به بازیکن سیاه پوست رئال +عکس
بازداشت مجری زن اسپانیایی بعد از کنایه زدن به بازیکن سیاه پوست رئال +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.09.2021
اشتراک
اظهارات نژادپرستانه مجری خانم در مراسم معارفه بازیکن جدید رئال مادرید باعث بازداشت وی شد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال رن را با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۳۱ میلیون یورو به خدمت گرفت. این بازیکن ۱۸ ساله که محصول باشگاه رن است و ۳ بازی ملی برای فرانسه هم در کارنامه دارد، یک سال دیگر با رن قرارداد داشت و به این ترتیب باشگاه فرانسوی برای اینکه در پایان فصل او را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد، با فروشش موافقت کرد. رن علاوه بر ۳۱ میلیون یورویی که به عنوان رقم پایه قرارداد دریافت کرد، می‌تواند ۹ میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکنش از رئال مادرید بگیرد.

اتفاقی که در حاشیه مراسم معارفه این ستاره جوان فرانسوی رخ داد این بود که خانم لورنا گونزالز، مجری اسپانیایی که مجری مراسم معارفه کاماوینگا بود در حین اجرا فراموش کرده بود که میکروفن روشن است و تصاویر به صورت زنده در حال پخش است و در این بین می‌گوید: «این یارو از کت و شلوارش هم سیاه‌تر است، درست است؟»

View this post on Instagram

A post shared by Tvplussport (@tvpluss_sport)


اما پس از این ماجرا حواشی بسیاری در فضای مجازی برای این مجری و شبکه‌ای که برنامه از آن پخش می‌شد به وجود آمد و در ادامه شبکه RTVE ضمن عذرخواهی از بازیکن فرانسوی رئال و سیاه پوستان اعلام کرد با این مجری برخورد خواهد کرد و در نهایت اعلام شد این مجری بازداشت شده است.

کاربران در واکنش به این اتفاق عنوان می‌کنند جای تاسف دارد که همچنان در بیشتر نقاط جهان این رفتارهای نژادپرستانه وجود دارد و در مواردی بسیار پررنگ‌تر ظاهر می‌شود. جمعی از کاربران به کنایه به این مجری می‌گویند رنگ پوست این فوتبالیست جوان هر چه باشد از قلب تو تیره‌تر نیست و رنگ پوست جز مواردی نیست که افراد آن را انتخاب کرده باشند بنابراین تمسخر افراد خصوصا در چنین مواردی کاملا اشتباه و نژادپرستانه است.

View this post on Instagram

A post shared by @mosbatefotball


گروهی از کاربران از برخوردی که با این خانم مجری صورت گرفت ابراز خرسندی می‌کنند و معتقدند این موضوع سبب خواهد شد تا سایرین نیز در رفتار و گفتار خود دقت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала