برگزاری مذاکرات میان طالبان و جبهه مقاومت ملی افغانستان در تاجیکستان

© Sputnik / Stringerبرگزاری مذاکرات میان طالبان و جبهه مقاومت ملی افغانستان در تاجیکستان
برگزاری مذاکرات میان طالبان و جبهه مقاومت ملی افغانستان در تاجیکستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2021
اشتراک
مذاکرات میان نیروهای مقاومت ملی افغانستان و جنبش طالبان ممکن است در آینده نزدیک در پایتخت تاجیکستان برگزار شود.
به گزارش اسپوتنیک، امامعلی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان و عمران خان، نخست وزیر پاکستان اعلام داشتند که مذاکرات بین نیروهای مقاومت افغانستان و طالبان (این جنبش در فدراسیون روسیه تروریستی شناخته شده و ممنوع است) ممکن است به زودی در دوشنبه انجام شود.
مبارزین جبهه مقاومت ملی در پنجشیر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
چندرسانه ای
مبارزین پنجشیر
عمران خان اظهار داشت: ما توافق کردیم تاجیکستان با رهبران پنجشیر و پاکستان با طالبان گفتگو کند تا آنها در اسرع وقت بر سر میز مذاکره در دوشنبه بنشینند.
رحمان نیز به نوبه خود تاکید کرد که میانجیگران - تاجیکستان و پاکستان - به این مذاکرات کمک خواهند کرد. امامعلی رحمان گفت: ما توافق کردیم که در مذاکرات طالبان و تاجیک‌ها در دوشنبه یاری رسانیم.
طرفین همچنین ابراز امیدواری کردند که صلح و ثبات در این کشور همسایه در آینده‌ای نزدیک برقرار شود و منافع همه گروه های سیاسی و قومی در افغانستان مورد توجه قرار گیرد.
رحمان افزود: ما از دولت فراگیر در این کشور با مشارکت همه گروه‌های اجتماعی حمایت می‌کنیم. تاجیک‌ها و دیگر اقوام جایگاه شایسته خود را در دولت فراگیر خواهند گرفت. ما متقاعد شده‌ایم که این تنها راه تأمین صلح و ثبات در افغانستان است.
رئیس جمهور تاجیکستان خاطرنشان شد که از بین بردن زودهنگام درگیری‌ها و تنش‌ها در ولایت پنجشیر با اعلام آتش بس و باز شدن جاده‌ها برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم منطقه، امروز یکی از مهمترین وظایف است. به گفته وی، تاجیکستان و پاکستان توافق کرده‌اند که برای دستیابی به این اهداف تمام تلاش خود را انجام دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала