اسرائیل "گنبد آهنین" را روی ناوچه های خود نصب می کند

© AP Photo / Tsafrir AbayovТактическая система ПРО "Железный купол". Архивное фото
Тактическая система ПРО Железный купол. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2021
اشتراک
شناورهای اسرائیلی "ساعر6" سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین را دریافت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت اسرائیلی Israel Aerospace Industries (IAI) نصب سلاح در کشتی های جدید نیروی دریایی اسرائیل را آغاز کرده است. چهار ناوچه از نوع ساعر6 سیستم های موشکی ضد هوایی باراک ام ایکس (Barak MX) و سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین را دریافت خواهند کرد.
این خبر توسط پورتال Navy Recognition منتشر شده است.
عربستان به دنبال خرید سامانه های دفاع هوایی اسرائیل به جای پاتریوت است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
عربستان به دنبال خرید سامانه های دفاع هوایی اسرائیل به جای پاتریوت است
ناوچه های ساعر 6 ساخته شده در  آلمان بدون تسلیحات وارد اسرائیل شدند. وزارت دفاع اسرائیل در نظر دارد این ناوچه های جدید را به آتشبارهای شناور برای محافظت از ساحل و تاسیسات واقع در منطقه اقتصادی ملی خود تبدیل کند.
این کشتی ها سامانه های موشکی ضد هوایی Barak MX را برای مقابله با اهداف هوایی و همچنین موشک های ضد کشتی Sea Breaker دریافت خواهند کرد. یک ویژگی آنها داشتن بانک وسیع داده های مربوط کشتی های نظامی و غیرنظامی است که به  موشک ها اجازه می دهد بدون دستور اپراتور به کشتی های دشمن اصابت کنند.
این شناورها برای رهگیری موشک ها،  نوع دریایی سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین را دریافت خواهند کرد. سامانه C-Dome ، ساخت سال 2014 ، شامل یک پرتابگر عمودی برای ده موشک ضد بالستیک تامیر است. این وضعیت موشک ها امکان می دهد بخش تحت پوشش را تا 360 درجه گسترش پیدا کند. C-Dome از رادار استاندارد کشتی استفاده می کند.
ارتش آمریکا در ماه اوت  سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین را آزمایش کرد. دو گردان از این سیستم از نیروهای آمریکایی در مواضع دائمی و موقت محافظت می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала