احضار و تشکیل پرونده برای مشارکت‌کنندگان در یک موزیک ویدئو +ویدئو، عکس

© Fotolia / Vkrohaاحضار و تشکیل پرونده برای مشارکت‌کنندگان در یک موزیک ویدئو +ویدئو، عکس
احضار و تشکیل پرونده برای مشارکت‌کنندگان در یک موزیک ویدئو +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2021
اشتراک
فرمانده انتظامی دزفول از احضار و تشکیل پرونده برای مشارکت‌کنندگان در این موزیک ویدئو خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی ‌اخیر موزیک ویدئویی از گروه «سل‌لا» به سرپرستی پیمان یوسفی از مربیان موسیقی ایرانی در خانه تاریخی صنیعی در شهر دزفول تصویربرداری شد که انتشار این موزیک ویدئو در فضای مجازی منتشر شد سبب احضار این مربی و اعضای گروه ۱۷ نفری آنان در اداره پلیس شهر دزفول شد و به دنبال آن حواشی زیادی به انتقاد از این اتفاق در شبکه‌‌های اجتماعی بوجود آمده است.

سرهنگ روح اله گراوندی، فرمانده انتظامی دزفول، این شهر را شهر دارالمومنین خوانده و گفته اجازه نمی‌دهیم وجهه شهرستان و آبروی دزفول مخدوش شود و اعضای این گروه را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و احضار کرده است، ضمن اینکه مالک خانه را هم احضار کرده و از او تعهد گرفته است.

کاربران به انتقاد از احضار این هنرمندان عنوان می‌کنند جدایی از اینکه این گروه اجرای بسیار زیبایی داشته است و موزیک ویدئوی بسیار زیبایی از این اجرا تهیه شد اما برخورد با این هنر دوستان، کار بسیار اشتباهی بوده است. این کاربران به تندی عنوان می‌کنند چرا در ایران تا این حد با موسیقی برخورد می‌شود و هنر موسیقی یک مسئله‌ی مهم در این کشور و در راس سایر موارد قرار دارد؟!

بسیاری از کاربران برخورد با گروه «سل‌لا» را "طالبان ۲" عنوان می‌کنند و از این حجم از برخورد خشونت‌آمیز در زمینه‌ی موسیقی در ایران اظهار تاسف می‌کنند و با تمسخر سرعت عمل بالای پلیس در احضار این جوانان عنوان می‌کنند بهتر است این نیرو را صرف پیدا کردن و برخورد با اختلاسگران و افرادی که به روش‌های مختلف شرایط زندگی را برای مردم ایران سخت کرده‌اند بگذارند.

علاوه بر واکنش کاربران در صفحات اجتماعی، جعفر محمدی سردبیر سایت "عصر ایران" در نامه‌ای به فرمانده پلیس کل کشور از وی خواست اجازه ندهد نیروهای تحت امرش با اقدامات و اظهارات این چنینی، چهره‌ای مخدوش از پلیس به نمایش بگذارند. وی همچنین در این نامه عنوان کرده است جوانان هنرمند دزفولی نه تنها مجرم نیستند که شایسته تحسین هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала