آزمایش موشک ضد بالستیک جدید در روسیه

© Sputnik / Press service of the Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر آزمایش موشک ضد بالستیک جدید در روسیه + ویدئو
آزمایش موشک ضد بالستیک جدید در روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2021
اشتراک
وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران اعلام کرد که نیروهای هوافضا روسیه شلیک های آزمایشی موشک ضد بالستیک جدید سیستم دفاع موشکی را انجام داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، این آزمایش ها  در میدان تیر ساری-شاگان در قزاقستان انجام شده است.
روسیه رادار بی نظیر دفاع موشکی خود را مدرنیزه کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
روسیه رادار بی نظیر دفاع موشکی خود را مدرنیزه کرد
سرتیپ سرگئی گرابچوک ، فرمانده گروه  دفاع موشکی نیروهای هوافضا روسیه گفت: "پس از یک سری آزمایشات، موشک ضد بالستیک جدید سیستم دفاع موشکی به طور قابل اطمینان مشخصات تعیین شده خود را ثابت کرده و  خدمه رزمی با اصابت به هدف مقرر با دقت لازم با موفقیت ماموریت خود را انجام دادند "
همانطور که قبلاً در وزارت دفاع روسیه اطلاع داده شده بود ، در سال 2017-2021 ، ده پرتاب آزمایشی موشک جدید ضد بالستیک از میدان تیر ساری شاگان انجام شده است.
پس از یکی از آزمایش ها  ایگور کوروتچنکو، یکی از اعضای شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود فعال شدن موشک جدید ضد بالستیک به طور قابل توجهی قابلیت های سیستم دفاع موشکی مسکو و منطقه صنعتی مرکزی روسیه  را افزایش می دهد. به گفته وی ، منظور موشک ضد بالستیک  53T6M است که در نظر است جایگزین موشک های ضد بالستیک زیر زمینی قدیمی شود که در حال حاضر عملکرد سیستم A-135 را تأمین می کند. این اطلاعات به طور رسمی تأیید نشده است.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала