آمریکا، آماده برداشتن تحریم‌های ناسازگار با برجام هست

© REUTERS / EU Delegation in Viennaآمریکا، آماده برداشتن تحریم‌های ناسازگار با برجام هست
آمریکا، آماده برداشتن تحریم‌های ناسازگار با برجام هست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
اشتراک
معاون موقت نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در نشست شورای حکام گفت واشنگتن آماده است تحریم‌های ناسازگار با برجام را رفع کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، معاون موقت نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در نشست شورای حکام تصریح کرد آمریکا آماده برداشتن «تحریم‌های ناسازگار با برجام» است.
توافق ایران و آژانس راهی بسوی احیای برجام خواهد بود؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
گزارش و تحلیل
توافق ایران و آژانس راهی بسوی احیای برجام خواهد بود؟
در بیانیه «لوئیس بونو» در نشست شورای حکام آمده است: "یالات متحده با هماهنگی نزدیک با متحدان و شریکانش به دنبال تضمین بازگشت دوجانبه به برنامه جامع اقدام مشترک از طریق دیپلماسی است. این توافق، یکی از دستاوردهای کلیدی دیپلماسی چندجانبه و ابزاری حیاتی برای مرتفع کردن نگرانی‌های دیرپای جامعه بین‌المللی از برنامه هسته‌ای ایران است."
در ادامه این بیانیه آمده است: "خانم‌ها، آقایان، ما این اهداف را با حسن نیت دنبال می‌کنیم و روشن کرده‌ایم که آماده رفع تمامی تحریم‌های ناسازگار با برجام در صورت پایبندی ایران به تمامی تعهداتش در این توافق هستیم."
او تأکید کرد: "ما از ایران می‌خواهیم بدون تأخیر به مذاکرات برگردد و از انجام اقدامات تنش‌آمیزی که تنها ادامه کارمان را دشوارتر می‌کند خودداری کند. ایران باید با فوریت بیشتری به سمت برجام حرکت کند نه اینکه از آن دور شود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала