مقام ایرانی از تولید 8 برابری برق در نیروگاه‌های هسته‌ای کشور خبر داد

© Photo / The State Atomic Energy Corporation ROSATOMمقام ایرانی از تولید 8 برابری برق در نیروگاه‌های هسته‌ای کشور خبر داد
مقام ایرانی از تولید 8 برابری برق در نیروگاه‌های هسته‌ای کشور خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2021
اشتراک
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: در حال حاضر در نیروگاههای هسته ای کشور هزار مگاوات برق تولید می‌شود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به هشت هزار مگاوات افزایش خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از جانمایی چند واحد جدید نیروگاه هسته‌ای در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما در این حوزه رسیدن به تولید هشت هزار مگاوات برق در نیروگاه‌های هسته‌ای است.
رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: برای دستیابی به این میزان تولید برق هسته‌ای از ظرفیت داخلی و به کارگیری شرکت‌های بزرگ بین المللی سرمایه‌گذاری استفاده خواهد شد. در حال حاضر هزار مگاوات برق هر روز به وسیله نیروگاه‌ها در حال تولید و به شبکه تزریق می‌شود.
هفته آینده برق در ایران قطع نمی‌شود + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2021
هفته آینده برق در ایران قطع نمی‌شود + ویدئو
اسلامی از ایجاد زیرساخت‌های هسته‌ای مطابق استانداردهای بین المللی و مدیریت حرفه‌ای در نیروگاه‌ها خبر داد و بیان کرد: واحد شمار یک نیروگاه اتمی بوشهر طبق استانداردها و ضوابط به صورت منظم در حال تولید و ارائه برق به شبکه سراسری است. تاخیرهایی در زمینه احداث واحدهای دوم و سوم نیروگاهی بوشهر وجود داشته اما عملیات ساختمانی آنها هم اکنون در حال اجرا است و تلاش می‌شود بر اساس زمان‌بندی روند اجرای این پروژه‌ها دنبال شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اهمیت تسریع در ساخت پروژه‌های نیروگاهی دوم و سوم بوشهر افزود: تلاش می‌شود بتوانیم مطابق زمان‌بندی اصلاح شده به تولید سه هزار مگاوات برسانیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала