کوتاهترین راه برای احیای برجام از دید روسیه

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر کوتاهترین راه برای احیای برجام از دید روسیه
 کوتاهترین راه برای احیای برجام از دید روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
اشتراک
زاخارووا: کوتاه ترین راه برای بازگرداندن برجام، بازگشت ایالات متحده و ایران به تعهدات است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه در ارتباط با توافق بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران گفت: کوتاهترین مسیر برای بازگرداندن توافق هسته ای ایران، بازگشت همزمان ایالات متحده و ایران به تعهدات خود است، روسیه به این امر کمک می کند.
اسلامی: مذاکرات با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی سازنده بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
اسلامی: مذاکرات با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی سازنده بود
زاخارووا در اظهارنظری که در وب سایت وزارت خارجه روسیه منتشر شده است، گفت: "کوتاهترین راه برای باگرداندن دوباره توافق هسته ای از طریق بازگشت دوسویه واشنگتن و تهران به تعهدات آنها که توسط برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد، بدون ضمائم و استثناء تعیین شده است، می گذرد. ​​روسیه قصد دارد از هر طریق ممکن در این امر مشارکت داشته باشد."
زاخارووا گفت: مسکو از همه شرکای توافق هسته ای ایران از جمله ایران و آمریکا می خواهد که هر چه زودتر به میز مذاکره بازگردند.
وی افزود: " ما از همه شرکای خود در برجام، از جمله ایران و نمایندگان ایالات متحده می خواهیم که در اسرع وقت و بر اساس درک و عناصری که ما در بازه زمانی آوریل تا ژوئن داشتیم به میز مذاکره برگردند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала