اسرائیل خواستار تمدید تحریم‌های ضد ایرانی شد

CC BY 2.0 / Israel Defense Forces / 20th Chief of Staff, Lt. Gen. Benny Gantzاسرائیل خواستار تمدید تحریم‌های ضد ایرانی شد
اسرائیل خواستار تمدید تحریم‌های ضد ایرانی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
اشتراک
وزیر دفاع اسرائیل از قدرت های جهانی خواست تا تحریم های ضد ایرانی را تمدید کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل روز یکشنبه از قدرت های جهانی خواست تا تحریم های ایران را بر اساس روند snapback برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در زمینه برنامه هسته ای ایران بازگردانند. وی بیانیه مربوطه را در کنفرانسی در شهر هرتزلیا در شمال تل آویو بیان کرد.
وین، برجام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
آیا تحریم های مغایر با برجام برداشته خواهند شد؟
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع اسرائیل اظهارات وزیر را منتشر کرده است: "ایران از توافقاتی که امضا کرده است پیروی نمی کند و بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که تصور کنیم در آینده به هرگونه توافق پایبند خواهد بود. زمان عمل فرا رسیده است. من از کشورهایی که هنوز طرف توافق هسته ای هستند ، می خواهم. برای اعمال تحریم های پیش بینی شده در آن. زمان آن فرا رسیده است که اقدام سریع انجام دهیم."
به گفته گانتس، "تلاش ها در قبال ایران و همچنین در مورد افغانستان و دیگر کشورها نه تنها به نفع خاورمیانه یا غرب است." وزیر اسرائیلی افزود: "زمان آن فرا رسیده است که همه قدرت های جهانی از جمله روسیه و چین به کمپین حفظ ثبات جهانی بپیوندند."
از ماه آوریل، مذاکراتی در وین بین ایران و "پنج قدرت" بین المللی درباره مشکل بازگرداندن توافق هسته ای ایران به شکل اصلی آن انجام شده است. طرفین در مورد لغو تحریم های آمریکا علیه ایران، انجام تعهدات هسته ای از سوی ایران و همچنین بازگشت ایالات متحده به برجام بحث می کنند. نمایندگان کشورهای طرف توافق نیز بدون مشارکت ایران رایزنی های جداگانه ای با هیئت آمریکایی انجام می دهند. در ابتدا، انتظار می رفت که هیئت ها کار را در پایان ماه مه، سپس - در ابتدای ماه ژوئن به پایان برسانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала