تلاش سفیر ژاپن در عربستان برای خوردن غذا با دست +ویدئو

CC0 / Pixabay / تلاش سفیر ژاپن در عربستان برای خوردن غذا با دست +ویدئو
تلاش سفیر ژاپن در عربستان برای خوردن غذا با دست +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2021
اشتراک
ترغیب سفیر ژاپن توسط مقامات سعودی و تلاش او مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، یکی دیگر از ویدئوهایی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌شود و در میان کاربران پربازدیدتر می‌باشد ویدئوی مربوط به ضیافت فومیو ایو ای، سفیر ژاپن با شماری از مقامات سعودی‌ست که خود این ویدئو را منتشر کرده است.

فومیو ایو‌ ای، سفیر ژاپن ویدئویی از سفر خود به عربستان سعودی و حضور خود در ضیافتی که در آن تلاش می‌کند با دست غذا بخورد منتشر کرده است. او ضمن اینکه در ویدئو نحوه غذا خوردن و تلاش خود را برای غذا خوردن با دست منتشر کرده است، گفت: «من سعی کردم با دست غذا بخورم و از توصیه‌های جناب فرماندار استفاده کردم تا بتوانم با پنج انگشتم غذا را برداشته و بخورم.»

کاربران بسیاری این ویدئو را تماشا کردند و ضمن اینکه این اقدام را به دلیل آشنایی کشورها با فرهنگ‌های یکدیگر جالب عنوان می‌کنند، تلاش سفیر ژاپن را نیز ستودنی می‌دانند و معتقدند او این کار را بسیار خوب انجام داده است. برخی از کاربران با کنایه و تمسخر عنوان می‌کنند که غذا خوردن برای یک چینی با دست بسیار سخت است اما اگر کسی برای یادگیری چیزی علاقه نشان دهد و تلاش کند بدون شک برایش ممکن خواهد شد.

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند در یک مهمانی رسمی جای آموزش نحوه‌ی غذا خوردن با دست نیست و دیدن این ویدئو برایشان خوشایند نبوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала