بازدید ۳ ساعته رئیس قوه قضائیه ایران از یکی از زندان های ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بازدید ۳ ساعته رئیس قوه قضائیه ایران از یکی از زندان های ایران
بازدید ۳ ساعته رئیس قوه قضائیه ایران از یکی از زندان های ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2021
اشتراک
رئیس قوه قضائیه ایران صبح‌ روز جمعه (۱۹ شهریور) با حضور در زندان دماوند‌، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، به گفتگوی چهره به چهره با تعداد کثیری از زندانیان پرداخت و مسائل و‌ مشکلات آنها را از نزدیک‌ جویا شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری تسنیم، محسنی اژه‌ای به مدت 3 ساعت از بخش‌های مختلف ندامتگاه دماوند بازدید کرد.
رئیس قوه قضاییه در جریان این بازدید، ضمن گفتگوی چهره به چهره با تعداد کثیری از زندانیان، سوالاتی را پیرامون دلیل محکومیت و مدت زمان سپری شده از حبس آنها و همچنین شرایط بهداشتی و غذایی زندان مطرح کرد.
عذرخواهی عضو کمیسیون قضایی در پی حوادث اوین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
عذرخواهی عضو کمیسیون قضایی مجلس ایران در پی حوادث اوین
محسنی اژه‌ای در دیدار با زندانیان ابراز امیدواری کرد که زندان بازگشت‌گاهی به جامعه باشد و کسی که یک بار زندان را تجربه کرده دوباره این تجربه تلخ را تکرار نکند.
واکسیناسیون زندانیان، دیگر موضوعی بود که رئیس قوه قضاییه در گفتگو با زندانیان در خصوص آن کسب اطلاع کرد که به گفته زندانیان ندامتگاه دماوند هر 2 دُز واکسن کرونا به آنها تزریق شده است.
بازدید از زندان دماوند، چهارمین بازدید رئیس دستگاه قضا از زندان‌های کشور در هفتاد و یکمین روز خدمت در کسوت قاضی القضاتی بود؛ پیش‌تر و طی 2 ماه گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در زندان‌های مرکزی ایلام و رجایی‌شهر کرج نیز حضور یافته بود و در عصر روز جمعه 15 مرداد امسال نیز ضمن حضور در بخش‌های مختلف زندان اوین تهران، به گفتگوی چهره به چهره با زندانیان بازداشت موقت پرداخته و مشکلات و مسائل آنان را از نزدیک جویا شده بود.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала