سالانه چند میلیون متر چادر مشکی در ایران تولید می شود؟

© Photo / IRNAچادر مشکی در ایران
چادر مشکی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
اشتراک
بنیاد مستضعفان: تولید چادر مشکی برای تامین نیاز کشور از موضوعات مورد تاکید ما است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از تنها کارخانه تولید چادر مشکی کشور در شهرکرد، از برنامه این بنیاد برای افزایش تولید این کارخانه تا سقف ۲۶ میلیون متر انواع چادر مشکی در سال خبر داد.
پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در این رابطه گفت: «این مجموعه مشتمل بر سه کارخانه است که با تولید انواع پارچه، زمینه اشتغال نزدیک به ۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم در دو استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان فراهم کرده است.
افتتاح بنیاد روسکی میر در دانشگاه اصفهان + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2021
گزارش و تحلیل
افتتاح بنیاد "روسکی میر" روسیه در دانشگاه اصفهان + ویدئو
تولید چادر مشکی برای تامین نیاز کشور از موضوعات مورد تاکید ما است و این مجموعه علاوه بر تولید چادر مشکی، انواع فاستونی، پارچه های مانتویی، پارچه های مقنعه، شال و روسری، لباس کار، پارچه های صنعتی و منسوجات خانگی از جمله پارچه‌های پرده‌ای را تولید می‌کند.
در حال حاضر این کارخانه سالانه ۱۰ میلیون متر انواع چادر مشکی را تولید می‌کند و در صورت تکمیل طرح توسعه‌ای در این مجموعه، ظرفیت تولید چادر مشکی تا سقف ۱۶ میلیون متر قابل افزایش است.
همچنین مقرر شد پس از افزایش ظرفیت تولید به ۱۶ میلیون متر انواع چادر مشکی در سال، زمینه افزایش ظرفیت تولید ۱۰ میلیون متر مربع دیگر به ظرفیت چادر مشکی در این مجموعه، فراهم شود».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала