رئیسی: مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس فراهم شده است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ابراهیم رئیسی
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
اشتراک
واردات واکسن در روزهای گذشته سرعت قابل‌توجهی پیدا کرده است و در این زمینه حدود 50 میلیون دوز واکسن وارد ایران شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران اظهار داشت که مقدمات لازم برای بازگشایی مراکز علمی، آموزشی و مدارس و نیز کاهش محدودیت برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب‌وکارها با جایگزینی محدودیت‌های هوشمند مهیا شده است که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.
۴ پیشنهاد برای حضور دانش آموزان در مدارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2021
۴ پیشنهاد برای حضور دانش آموزان در مدارس
وی از محقق شدن 4 گام تحولی در مقابله با این بیماری و فراهم شدن بستر لازم برای تحقق گام‌های بعدی خبر داد و گفت: «تحول در تولید واکسن داخلی اولین گام مهم است. تولید واکسن داخلی از جمله واکسن فخرا، رازی و توسعه خطوط تولید واکسن برکت با تسریع در صدور مجوزهای قانونی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شتاب گرفته است.
تحول در واردات واکسن گام دوم است. واردات واکسن در روزهای گذشته سرعت قابل‌توجهی پیدا کرده است و در این زمینه به حدود 50 میلیون دوز واکسن رسیده‌ایم. تسریع در واکسیناسیون به‌گونه‌ای که روز گذشته بیش از یک‌میلیون و 100هزار دوز واکسن تزریق شده است، گام تحولی سوم می‌باشد و این واکسیناسیون قابلیت افزایش تا دو میلیون دوز را نیز دارد.
امروز مقدمات لازم برای بازگشایی مراکز علمی، آموزشی و مدارس به‌عنوان گام پنجم و نیز کاهش محدودیت برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب‌وکارها با جایگزینی محدودیت‌های هوشمند به‌عنوان گام ششم مهیا شده است که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала