وزیر امور اضطراری روسیه هنگام اجرای وظیفه جان خود را از دست داد + ویدئو

© Photo / Russian Emergency Situations Ministryزینیچف، وزیر اوضاع اضطراری روسیه
زینیچف،  وزیر اوضاع اضطراری روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2021
اشتراک
یوگنی زینیچف، وزیر امور اضطراری روسیه هنگام اجرای وظایف شغلی جان خود را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد این حادثه در جریان تمرینات چند نهاد برای چلوگیری از وقوع شرایط اضطراری در منطقه قطب شمال روسیه اتفاق افتاد که طی آن، وزیر جان یک نفر را نجات داد.
دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که ولادیمیر پوتین، رهبر کشور از این حادثه مطلع شده است.
در اطلاعیه وزارت امور اضطراری در مورد مرگ وزیر زینیچف چنین آمده است: " با اندوه  به اطلاع می رسانیم که یوگنی زینیچف، وزیر امور اضطراری در حین انجام وظیفه در نوریلسک در جریان تمرینات نهادها برای حفاظت از منطقه قطب شمال در شرایط اضطراری هنگام نجات جان یک فرد به شکل فاجعه باری جان خود را از دست داد".
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر شبکه "راشا تودی"  در خصوص جزئیات مرگ فاجعه بار رئیس وزارت شرایط اضطراری روسیه چنین گفت: "وی  همراه با اپراتور در لبه یک دماغه ایستاده بودند. اپراتور لغزید و به آب افتاد. ناظران کم نبودند اما هیچکس فورا حتی نفهمید چه اتفاقی افتاده اما زینیچف خود را برای نجات همکارش به آب انداخت اما به سنگ برخورد کرد و همچون امدادگر جان خود از دست داد."
زینیچف 18 اوت 1966 در لنینگراد متولد شد. وی  فارغ التحصیل دانشکده اقتصاد و دانشکده امور مالی و اعتباری موسسه بازرگانی و و حقوق شهر سن پترزبورگ است . زینیچف در سال 2013 ، وی به بازآموزی در آکادمی نظامی ستاد کل نیروهای مسلح روسیه پرداخته و در سالهای 1984-1986 در در ناوگان شمالی نیروهای مسلح اتحاد جماهیر شوروی خدمت سربازی خود را سپری کرد. وی در سالهای 1987 تا 2015 در نهاد های امنیتی دولتی کار وی کرد.
زینیچف از ژوئن 2015 تا ژوئیه 2016 ریاست شعبه سرویس امنیت فدرال روسیه در استان کالینینگراد را بر عهده داشت.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала