فرار زندانیان فلسطینی و شکست بزرگ امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل + عکس

© Depositphotos.com / Cunaplusسلول زندان
سلول زندان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2021
اشتراک
سخنگوی حماس: این پیروزی بزرگ ثابت می‌کند که عزم و اراده رزمندگان مقاومت چیزی نیست که بتوان آن را شکست داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فلسطین الیوم»، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌های جداگانه فرار زندانیان فلسطینی از زندان «جلبوع» اسرائیل را یک پیروزی بزرگ برای اراده و عزم آنها  دانستند که با وجود اقدامات امنیتی شدید در زندان مذکور موفق به فرار شدند.
سخنگوی حماس گفت: «این پیروزی بزرگ ثابت می‌کند که عزم و اراده رزمندگان مقاومت چیزی نیست که بتوان آن را شکست داد و هر چقدر هم چالش‌ها زیاد باشد این اتفاق نمی‌افتد. اسرائیل هرچقدر هم که امکانات در اختیار داشته باشد هرگز پیروز نخواهد شد و جنگ برای آزادی فلسطین چه در داخل زندان‌ها و چه خارج از آن ادامه دارد.
 این یک پیروزی بزرگ برای فلسطینی‌ها و یک شکست بزرگ اطلاعاتی و امنیتی برای اسرائیل است که تو خالی بودن ادعاهای دشمن درباره توانایی امنیتی و اطلاعاتی آن را فاش می‌کند.
​یک منبع امنیتی اسرائیلی در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون اسرائیل گفت: «این حادثه (فرار فلسطینی‌ها) بسیار سخت و عجیب است، هیچگونه اطلاعاتی در مورد آن وجود نداشت. این  در حالی است که زندانیان فلسطینی مدت‌ها در حال حفر تونل بودند اما ما کمترین اطلاع در این زمینه نداشتیم».
منابع فلسطینی بامداد روز 6 سپتامبر (دوشنبه) اعلام کردند که 6 اسیر فلسطینی موفق به فرار از زندان جلبوع در اراضی اشغالی شده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала