نماینده مجلس ایران: بازگشت سامسونگ و ال جی با شرایط عجیب و غریب به ایران

© AP Photo / Ahn Young-joonسامسونگ
سامسونگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2021
اشتراک
علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شنیده ام شرکت سامسونگ و ال جی با شرایط عجیب و غریب قصد بازگشت به ایران را دارند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس نماینده مجلس ایران گفت: روزی که ما نیازمند بودیم سامسونگ و ال‌جی ایران را رها کردند و رفتند و اگر قرار باشد به جای پول‌های بلوکه شده ایران در کره‌جنوبی و با فضایی که آمریکایی‌ها باز کرده‌اند محصولات کره‌ای وارد کشورمان شود پذیرفتنی نیست.
عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد:‌ 500 کارخانه تولید لوازم خانگی در کشور وجود دارد که 19 میلیون لوازم خانگی تولید می‌کنند؛ امروز که راه افتاده‌ایم چرا برخی شرکت‌های خارجی قصد حضور مجدد در ایران را دارند.
وی افزود: دولت که دقت ویژه‌ای دراین زمینه دارد باید توجه کند و بداند که شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال‌جی که به ایران خیانت کرده‌اند نبایستی به این راحتی اجازه بازگشت به کشورمان بدهیم.
محمدباقر قالیباف در پاسخ گفت: قطعا این دقت وجود دارد مخصوصا این که در حوزه صنعت لوازم خانگی از جهت کمیت و کیفیت کشورمان گام بزرگی را برداشته است و هیچ وقت دولت و مجلس اجازه تضعیف تولید داخلی را با توجه به کیفیت بالایی که تولیدات ایرانی دارند را نخواهد داد و اجازه اشکال در تولیدات ایرانی را نخواهیم داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала