ژاپنی ها می خواهند سگ اهدایی به پوتین را پس بگیرند

© Sputnik / Alexei Druzhininژاپنی ها می خواهند سگ اهدایی به پوتین را پس بگیرند
ژاپنی ها می خواهند سگ اهدایی به پوتین را پس بگیرند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2021
اشتراک
به دلیل برگزاری جشن در جزایر کوریل توسط روسیه، برخی کاربران شبکه های اجتماعی در ژاپن خواستار بازگشت "سگ اهدایی به پوتین از طرف ژاپن" شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری تلویزیونی و رادیویی ژاپنی NHK، در ژاپن مطالبی در مورد جشن های ساخالین توسط روسیه به مناسبت پایان جنگ جهانی دوم منتشر کرده است. پس از منتشر شدن برگزاری این جشن، در ژاپن، آنها خواستار برداشتن سگ آکیتا اهدا شده به رئیس جمهور فدراسیون روسیه پوتین به دلیل برگزاری جشن در جزایر کوریل شدند.
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین با سگ « یومه» قبل از آغاز مصاحبه با شبکه تلویزیونی « نیپون» و روزنامه « ایومیئوری» در کرملین در آستانه سفر رسمی به ژاپن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2016
چندرسانه ای
ولادیمیر پوتین و سگ هایش
این جشن در روسیه که از جمله در جزایر کوریل برگزار شد، باعث واکنش مبهم ژاپنی ها شد و آنها در مورد روابط بین مسکو و توکیو در شبکه های اجتماعی با یکدیگر بحث کردند.
در گزارش تهیه شده در خصوص نظرات ژاپنی ها آمده است که روسیه با چنین اقداماتی "بار دیگر موقعیت خود را مبنی بر اینکه جزایر شمالی قلمرو آن است" تقویت می کند.
کاربری ژاپنی در این خصوص می نویسد: "بگذارید پوتین آکیتا اینو (سگی که از سوی مقامات ژاپن به ولادیمیر پوتین اهدا شده بود) را به ما پس دهد!". وی در مورد سگی به نام یوم صحبت می کند، که در سال 2012 از سوی مقامات ژاپنی به رهبر روسیه هدیه داده شد.
کاربر دیگری می نویسد: "روسیه نه تنها قرار نیست جزایر را به ما بدهد، بلکه ما را مسخره می کند! و چین با او است. به طور کلی، اتحاد آنها برای ژاپن بسیار خطرناک است!".
شایان ذکر است، جزایر کوریل موضوع مورد بحث میان دو کشور روسیه و ژاپن است، ژاپنی ها خواستار بازگشت جزایر کوریل به این کشور هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала