واکنش تند وزیر نفت دولت روحانی به اظهارات یک نماینده مجلس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش تند وزیر نفت دولت روحانی به اظهارات یک نماینده مجلس
واکنش تند وزیر نفت دولت روحانی به اظهارات یک نماینده مجلس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2021
اشتراک
وزیر سابق نفت ایران ادعای رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص فروش نفت را "بی پایه و اساس" دانست.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، یک منبع نزدیک به وزیر نفت دولت روحانی از قول وی در خصوص ادعای عزت الله اکبری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: بیژن زنگنه این اظهارات را از اساس تکذیب کرده و گفته است هرگز نگفته ما نمی توانیم نفت بفروشیم ضمن آنکه عملکرد واقعی و به دور از شعار وزارت نفت در سه سال گذشته و در اوج تحریم ها دلیل محکمی بر رد ادعای بی پایه و اساس این نماینده است.
زنگنه: نفت را به دوستان می‌سپارم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.08.2021
زنگنه: نفت را به دوستان می‌سپارم
این منبع افزود: در مورد ادعاهایی که برای صادرات بدون محدودیت نفت هم در این دوران مطرح شده باید گفت اکنون فرصت مناسبی برای محک زدن این ادعاهاست. بسم الله ، این گوی و این میدان. آنان که ادعای صادرات روزانه ٢.۵ میلیون بشکه نفت در شرایط تحریم می کردند و مسئولان وقت وزارت نفت را به زشت ترین شکل متهم می کردند اکنون بیایند صادر کنند البته نه این که نفت را به دست امثال بابک زنجانی بدهند که سرنوشت اصل و فرع پول ملت معلوم نشود. آن وقت اگر نتوانستند به رکوردهای دولت گذشته در صادرات نفت و میعانات در شرایط تحریم برسند، شهامت و انصاف اعلام آن را داشته باشند.
به نقل از این منبع، زنگنه همچنین بیان داشته است: گرگ ها آماده اند که اموال مردم را به اسم افزایش صادرات به یغما ببرند و قطعا مسئولان کنونی هوشیارند و توجه دارند که فریب ادعاهای واهی این سارقان بیت المال را نخورند. ادعاهای اکبری درباره صادرات به عمان هم بیشتر به یک خالی بندی شبیه است که دلیلی برای توضیح دادن درباره آن وجود ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала