واکنش تهران به تحریم چهار شهروند ایران از سوی آمریکا

© Sputnik / Shiva Abshenasسعید خطیب زاده سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه ایران
سعید خطیب زاده سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه متاسفانه مقامات فعلی آمریکا مسیر شکست‌خورده دولت قبلی را طی می‌کنند، تاکید کرد: واشنگتن بداند راهی جز ترک اعتیاد تحریمی خود و استفاده از ادبیات و رفتار محترمانه در قبال تهران ندارد.
به گزارش تسپوتنیک به نقل از ایرنا،سعید خطیب‌زاده  در واکنش به اقدام خزانه‌داری آمریکا در قرار دادن نام چهار شهروند ایران در فهرست تحریم‌های آمریکا اظهارداشت: متاسفانه مقامات فعلی آمریکا مسیر شکست‌خورده دولت قبلی را طی می‌کنند.
چهار ایرانی به فهرست تحریم‌های آمریکا افزوده شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
چهار ایرانی به فهرست تحریم‌های آمریکا افزوده شدند
وی ادامه داد: حامیان و کاسبان تحریم در آمریکا جعبه ابزار تحریمی خود را در اثر مقاومت حداکثری ایران خالی دیده‌اند و این بار با توسل به سناریوهای هالیوودی، تلاش دارند حیات برگرفته از فضای تحریمی را برای خود زنده نگه دارند.
سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: واشنگتن بداند راهی جز ترک اعتیاد تحریمی خود و استفاده از ادبیات و رفتار محترمانه در قبال تهران ندارد.
دیروز وزارت خزانه داری ایالات متحده اعلام کرد که آمریکا چهار شهروند ایرانی را به دلیل ارتباط با وزارت اطلاعات این کشور در فهرست تحریم های ثانویه قرار می‌دهد.
بر اساس اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، این چهار شهروند ایرانی به نامهای علیرضا فراهانی، محمود خاضعین، امید نوری و کیا صادقی که پیش از این به دلیل تلاش برای ربودن مسیح علی نژاد فعال سیاسی و روزنامه نگار ایرانی در نیویورک تحت تعقیب بودند، تحریم شدند.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала