عضو کمیسیون بهداشت مجلس: ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عضو کمیسیون بهداشت مجلس: ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم
عضو کمیسیون بهداشت مجلس: ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2021
اشتراک
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت که تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت در دستور کار قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، مسعود خاتمی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درخصوص کمبود دارو در ایران و به ویژه رمدسیور، اظهار داشت: کمبودی در بحث دارو پیش نیامده چه کسی این‌ها را گفته است؟ درخصوص رمدسیور اختلاف خودشان دارند و اتفاقا این دارو زیادی روی دست ما مانده است که نمی‌دانیم با آن چه کار کنیم، احتمالا رمدسیور را صادر کنیم.
وزیر بهداشت ایران: نگران تامین واکسن کرونا نباشید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
وزیر بهداشت ایران: نگران تامین واکسن کرونا نباشید
خاتمی تصریح کرد: مردم عوام هستند یک دکترِ بی‌خودی دارو تجویز می‌کند و مردم می‌روند بازار و البته دوست دارند در بازار بگردند. اگر به بیمارستان دولتی بیایند رمدسیور را باید رایگان به مردم بدهند اما مردم دوست دارند که بروند بخش خصوصی. ما ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار بیان داشت: به بیمارستان خصوصی می‌روند و بیمارستانی دولتی را رها می‌کنند و می‌روند آنجا؛ خب ما چه کار کنیم؟ چرا به بخش خصوصی می‌روند که یک دکتر دارویی را که هنوز ثابت نشده را برایشان نسخه کند که مجبور شوند بروند چند میلیون قرض بگیرند و دارو تهیه کنند؟
وی افزود: از یک طرف از سوی ستاد کرونا گفته می‌شود که رمدسیور فایده ندارد و میلیون‌ها دوز در کشور موجود است و از یک طرف هم مردم نسخه در دست دارند و در خیابان‌ها سرگردان هستند، این‌ها مصیبتی است.
خاتمی در خصوص نظارت بر عملکرد وزارت بهداشت، گفت: به صورت مستمر با وزارت خانه در این رابطه ارتباط داشتیم و پیگیری و نظارت داشته و داریم. نظارت بر عملکرد وزارت بهداشت هم به صورت جدی مطرح است مرتب هم مسئولان را در فشار گذاشتیم تا واکسیناسیون جدی دنبال شود.
وی در پاسخ به این سوال که ایا به طور مشخص بحث تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت را در دستور کار دارید، تاکید کرد: بله جدی است و در برنامه ما هست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала