خبر کاهش حقوق کارمندان دولت در ایران تکذیب شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / خبر کاهش حقوق کارمندان دولت در ایران تکذیب شد
 خبر کاهش حقوق کارمندان دولت در ایران تکذیب شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
اشتراک
سازمان برنامه و بودجه ایران اعلام کرد اخبار و مطالبی که در مورد کاهش حقوق کارمندان و کارکنان دولت منتشر شده، کذب محض است.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان برنامه و بودجه ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخبار و مطالبی که در مورد کاهش حقوق کارمندان و کارکنان دولت در برخی از شبکه‌های اجتماعی به نقل از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شده کذب محض است.
در این اطلاعیه تاکید شده است که اصلاحات ساختاری و افزایش بهره وری با اتکا به نیرو‌های توانمند کشور از جمله کارکنان دولت از جمله برنامه‌هایی است که این سازمان در قالب برنامه و همچنین بودجه سال آینده با جدیت آن را دنبال می کند.
پیش از این در خبرها آمده بود که حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های بازنشستگی در سال 1400، 25 درصد نسبت به سال 1399 افزایش می یابد مشروط به اینکه میزان افزایش حقوق متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، از 25 میلیون ریال تجاوز نکند. پس از اعمال افزایش مذکور، حکم حقوق بازنشستگان متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از 35 میلیون ریال کمتر باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала