عذرخواهی عضو کمیسیون قضایی مجلس ایران در پی حوادث اوین

CC BY 4.0 / IRNA / عذرخواهی عضو کمیسیون قضایی در پی حوادث اوین
عذرخواهی عضو کمیسیون قضایی در پی حوادث اوین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
اشتراک
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مردم در ارتباط با اتفاقات زندان اوین گفت: در برخورد با افراد باید شأن حفظ شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، مهدی باقری، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ایران امروز در زنجان اظهار کرد: زندان‌ها در ایران با مشکلات بسیاری مواجه هستند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به اینکه زندان‌های ما فرسوده بوده و استانداردهای لازم را ندارند، افزود: تعمیر زندان‌ها نیز به‌صرفه نیست و برای نمونه در زنجان باید محل زندان جابه‌جا شود.
جزئیات جدید از تصاویر منتشر شده از زندان اوین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.08.2021
جزئیات جدید از تصاویر منتشر شده از زندان اوین
وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع هستم.
باقری با اشاره به اینکه در ایام کرونا نیز زندان‌ها نیاز به سقف مرتفع‌تر و امکانات بهداشتی بیشتری دارند، بیان کرد: متاسفانه زندان‌ها با کمبود نیرو و کادر مناسب و به تعداد کافی مواجه است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی موارد مدیران و مسؤولان زندان با خستگی، فشار روحی و عصبی درگیر می‌شوند، گفت: آموزش مسؤولان زندان در مورد تکریم انسان‌ها ضروری است.
باقری در واکنش به فیلم‌های منتشر شده از زندان اوین با اشاره به اینکه در هر شرایطی حتی در برخورد با افرادی که بدترین خطا را انجام دادند باید شأن و منزلت انسانی حفظ شود، ادامه داد: قوه قضائیه با شجاعت و تواضع خطای رخ داده در زندان اوین را پذیرفت.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه البته برخی اظهاراتی که در این زمینه می‌شود که غیرواقعی است، بیان کرد: باید برای قضاوت منصفانه واقعیات را ملاک قرار داد.
وی ضمن عذرخواهی از مردم در ارتباط با اتفاقات زندان اوین تصریح کرد: موضوع در دست بررسی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала