ازدحام پناهجویان افغانستانی برای اخذ ویزای آلمان در تهران +ویدئو

© https://twitter.comازدحام پناهجویان افغانستانی برای اخذ ویزای آلمان در تهران +ویدئو
ازدحام پناهجویان افغانستانی برای اخذ ویزای آلمان در تهران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
اشتراک
جمعی از پناهجویان افغانستانی در ایران، مقابل سفارت آلمان در تهران ازدحام کرده و خواستار رسیدگی به امور پناهندگی خود به این کشور شدند.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر که بسیاری از مردم افغانستان به علت سطله طالبان بر این کشور مجبور به فرار از کشور خود شده‌اند در صدد رسیدن به جایی امن هستند. جمعی از پناهجویان افغانستانی که خود را به ایران رسانده‌اند پس از آنکه از طریق فضای مجازی مطلع شدند سفارت آلمان در ایران به پناهجویان افغانستانی ویزا می‌دهد در این روزها در مقابل سفارت آلمان در تهران ازدحام می‌کنند و خواستار رسیدگی به امور پناهندگی خود در کشور آلمان هستند. اما این جمعیت بسیار که در مقابل سفارت آلمان در تهران ازدحام کرده‌اند کسی پاسخگوی آن‌ها نیست و مراجعه آنها به این سفارت تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند در این موقعیت پیش آمده ملت‌هایی که توانایی کمک به مردم اواره و آسیب دیده افغانستانی را دارند نباید از کمک به این مردم دریغ کنند و انسان‌ها باید به هنگام گرفتاری به همنوع خود کمک کند. این کاربران امیدوارند سفارت آلمان در ایران به زودی پاسخ این مردم منتظر و خسته را بدهد تا این مردم بتوانند خود را به جایی امن برای شروع زندگی دوباره برسانند.

جمعی از کاربران معتقدند همه‌ی این شهروندان افغان که در مقابل سفارت آلمان تجمع کرده‌اند آنهایی نیستند که به تازگی وارد خاک ایران شده‌اند، بلکه بسیاری از آنها مردمی هستند که سالهاست در ایران زندگی می‌کنند و اکنون می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند و راهی کشور آلمان شوند.

کاربرانی نیز در پاسخ به کسانی که معتقدند مردم افغانستان باید در خاک خود می‌ماندند و از کشورشان دفاع می‌کردند، عنوان می‌کنند باید صدای مظلوم مردم آواره افغانستانی را شنید و ضمن همدردی، باید آنها را درک کرد چراکه اگر کسی زندگی خود را رها کند و در کشور دیگری آواره شود قصدش نجات جان خود و خانواده‌اش است و این موضوع برای بسیاری قابل درک نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала