اقدام جالب یک کافی شاپ در جهت حفظ محیط زیست +عکس

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر اقدام جالب یک کافی شاپ در جهت حفظ محیط زیست +عکس
اقدام جالب یک کافی شاپ در جهت حفظ محیط زیست +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2021
اشتراک
ایده استفاده از پاکت‌های شیر به جای سینی در یک کافی شاپ مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، یک کافی شاپ در اقدامی جالب پاک‌های شیری را که برای تهیه سفارش استفاده می‌شود را دور نمی‌اندازد و از آنها استفاده می‌کند. این کافی شاپ پاکت‌های مختص شیر را به صورت تمیز مانند جعبه‌های مقوایی که سفارشات نوشیدنی‌ها در آن قرار داده می‌شود را برش می‌دهد و از آن به جای سینی برای ارائه سفارشات مشتریان استفاده می‌کند. افرادی که این ایده و ابتکار را پیش گرفته‌اند معتقدند با این روش هم از هزینه‌ی سفارشات کاسته می‌شود و هم به این طریق به محیط زیست کمک می‌شود.

کاربران این ایده را جالب و کاربردی عنوان می‌کنند و معتقدند اگر همه‌ی انسان‌ها اینگونه در حفظ و نجات محیط زیست تلاش کنند یقینا در دنیایی زیباتر زندگی خواهیم کرد. جمعی از کاربران بیان می‌کنند با این روش آب زیادی برای شستن پاکت‌های شیر مصرف خواهد شد و این موضوع را نباید گرفت، که در پاسخ این کاربران برخی عنوان می‌کنند می‌توان آب را به راحتی و با هزینه‌ی کمتری تصفیه کرد.

گروهی از کاربران اما عنوان می‌کنند این کار ضمن اینکه توهین به مشتری‌هاست، آب زیادی نیز برای شستن این پاکت‌ها مصرف شود، بنابراین اگر این کافی شاپ قصد دارد به محیط زیست کمک کند می‌تواند از ظروف و وسایل قابل بایافت، گیاهی و دوستدار طبیعت استقاده کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала