ارز دیجیتال ناشناخته سر به فلک کشید

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر ارز دیجیتال ناشناخته سر به فلک کشید
ارز دیجیتال ناشناخته سر به فلک کشید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.09.2021
اشتراک
سولانا که کمی شناخته شده است، هفتمین ارز رمزنگاری شده ارزشمند شده است.
به گزارش اسپوتنیک، این توکن در ۳۱ آگوست ۲۶ درصد افزایش یافت و به ۱۲۵.۹۸ دلار رسید. یورونیوز می نویسد طی ماه گذشته، سولانا تقریبا ۲۲۰ درصد رشد کرده است.
کارخانه استخراج رمز ارز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2021
کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز در ایران ادامه دارد
این توکن فقط ۱۸ ماه پیش صادر شد، اما ارزش بازار آن در حال حاضر بیش از ۳۰ میلیارد دلار است. دلیل اصلی توجه سولانا به توکن های غیر قابل تعویض (NFT) است.
هر نسخه از چنین ارزی منحصر به فرد است و نمی توان آن را مبادله یا جایگزین یک توکن مشابه دیگر کرد.
ارزش سولانا به دلیل افزایش قیمت NFT در ماه آگوست افزایش یافت و مجموع فروش این نوع توکن ها به رکورد ۹۰۰ میلیون دلار رسید.
این شرکت همچنین در حال توسعه پروژه های مالی غیر متمرکز است.سولانا به اصطلاح "قراردادهای هوشمند" (قراردادهای هوشمند) توجه بیشتری دارد، که از امنیت بیشتری نسبت به قراردادهای سنتی برخوردار است. این مکانیزم توافقات را به صورت خودکار انجام می دهد تا هر یک از طرفین در نتیجه اطمینان داشته باشند، همچنین واسطه ها را حذف کرده و روند معاملات را تسریع می کند.
علاوه بر این، این شرکت از فناوری رمزنگاری "اثبات تاریخ" استفاده می کند که به صدها هزار تراکنش در ثانیه اجازه می دهد و اعتماد مشتری را در بلاک چین افزایش می دهد.
به گفته کارشناسان، سولانا رقیبی بالقوه برای اتریوم است. فناوری مورد استفاده برای تجارت این ارز ارزان تر است و سرعت تراکنش بالاتری دارد. اما تحلیلگران تعدادی از تهدیدها را برای افزایش محبوبیت سولانا می بینند. سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند کاردانو نیز قصد دارند وارد بازار قراردادهای هوشمند شوند و ممکن است رقابت تشدید شود.
علاوه بر این، تابستان امسال، سولانا ۶۰ درصد در میان سقوط عمومی بازار ارزهای رمزنگاری شده به دلیل اقدامات مقامات چینی سقوط کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала