قابلیت‌های جدید تلگرام

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر قابلیت‌های جدید تلگرام
قابلیت‌های جدید تلگرام  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.09.2021
اشتراک
نسخه به روز شده تلگرام شامل قابلیت‌هایی چون پخش زنده برای بی‌نهایت مخاطب و مخفی‌سازی نام فرستنده در هنگام فوروارد است.
به گزارش اسپوتنیک، تلگرام هشت سال پیش شروع به کار کرد و امروز طبق رسم ماهانه خود آپدیت نسخه ۸.۰ را در اختیار کاربران قرار داد. این نسخه شامل قابلیت پخش زنده برای بی‌نهایت مخاطب، حذف کپشن از فایل‌های رسانه‌ای و مخفی‌سازی نام فرستنده در هنگام فوروارد، رفتن به کانال بعدی بدون برگشتن به فهرست چت‌ها، بهینه‌سازی پنل استیکرها، ایموجی‌های جدید و غیره است.
تلگرام در نسخه جدید اجازه می‌دهد برای بی‌نهایت مخاطب پخش زنده ویدیویی داشته باشید. کافی است در کانال خود Live Stream را آغاز یا در گروه‌ها از گزینه Video Chat استفاده کنید. مخاطبان در هر دو حالت می‌توانند دست خود را بلند کرده و به گفتگوی شما بپیوندند.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2021
وزیر ارتباطات ایران درمورد مذاکره با تلگرام تعریف کرد
در نسخه جدید تلگرام قابلیت‌های تازه‌ای به بخش فوروارد پیام‌ها اضافه شده است. اگر روی گزینه Forward Message ضربه بزنید، پیش‌نمایشی از نحوه ارسال پیام‌ها ظاهر می‌شود. در این‌جا می‌توانید به چند گزینه شخصی‌سازی از جمله حذف نام فرستنده و مخفی‌سازی کپشن رسانه دسترسی پیدا کنید.
تلگرام میلیون‌ها کانال با موضوعات مختلف دارد. در آپدیت امروز به‌راحتی می‌توانید از یک کانال به کانال بعدی بروید. کافی است پس از مشاهده تمام پست‌های یک کانال، روی گزینه کانال بعدی که در پایین صفحه ظاهر می‌شود، ضربه بزنید. با این کار به کانال بعدی منتقل می‌شوید.
چنان‌چه تلگرام خود را پوشه‌بندی کرده باشید، ترتیب پیشنهاد کانال‌ها بدین صورت است: ابتدا کانال‌های پوشه جاری باز می‌شوند، سپس نوبت به کانال‌های بخش All Chats می‌رسد و بعد کانال‌های بخش آرشیو را می‌بینید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала