جمع آوری ۴۸ مرکز قمار با گردش مالی میلیاردی در تهران

© AP Photo / Ebrahim Norooziجمع آوری ۴۸ مرکز قمار با گردش مالی میلیاردی در تهران
جمع آوری ۴۸ مرکز قمار با گردش مالی میلیاردی در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2021
اشتراک
فرمانده نیروی انتظامی تهران اطلاع داد که ۴۸ مرکز قمار با گردش مالی میلیاردی شناسایی و تعطیل شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه بیان داشت: ۳۲۰ مجرم در سومین مرحله طرح اقتدار پلیس در فضای حقیقی و مجازی شناسایی و توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این مرحله با همکاری پلیس امنیت و فتا این مجرمان شامل عاملان شرارت، مزاحمان به نوامیس، اوباش دارنده سلاح غیرمجاز، توزیع کنندگان مواد مخدر و گردانندگان باندهای قمار و فساد هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از این تعداد مجرم ۱۰۵ نفر اراذل و اوباش، ۱۲۸ نفر مزاحم نوامیس در پارک و مکان های عمومی، ۹ نفر حمل کننده سلاح گرم، ۱۹ نفر توزیع کننده مشروبات الکلی و ۵۹ نفر نیز علاوه بر شرارت به عنوان گرداننده گروه های توزیع مواد مخدر و قمار شناسایی شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۵۷ دستگاه بی سیم نیز ضبط شد، ادامه داد: در این طرح هشت قبضه سلاح، ۱۴۸ فقره سلاح سرد و ۲۵۸ شبه سلاح جمع آوری و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران با بیان اینکه فروش، خرید و حمل شبه سلاح ها طبق قانون مجازات دارد، تاکید کرد: براساس قانون هرگونه استفاده از سلاح سرد خلاف و جرم است و با افرادی که اقدام به خرید، فروش و حمل آن کنند برخورد می شود.

سردار رحیمی گفت: ۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۳۵ تن غذای فاسد شده حیوانات نیز در این طرح توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

وی به بعد فضای مجازی این طرح اشاره و اضافه کرد: ۵۸ نفر از گردانندگان سایت های مجازی نامتعارف فرهنگی نیز شناسایی و گروه ها و کانال های آنها مسدود شد.

سردار رحیمی بیان داشت: همچنین در این طرح ۲۷ نفر اراذل و اوباش نوظهور دستگیر و ۱۷ تارنما که اقدام به قمار و شرط بندی می کردند، مسدود شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала