وزیر دولت اشرف غنی پیک رستوران شد +عکس، ویدئو

© Sputnik / Shiva Abshenassوزیر دولت اشرف غنی پیک رستوران شد +عکس، ویدئو
وزیر دولت اشرف غنی پیک رستوران شد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.08.2021
اشتراک
وزیر ارتباطات سابق افغانستان در آلمان به شغل پیتزا رسانی با دوچرخه مشغول شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال انتشار تصاویری از «شاه سادات» وزیر ارتباطات سابق افغانستان توسط یک خبرنگار آلمانی که آنها را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، موضوع وزیر افغانستانی در رسانه‌های جهانی مطرح شد و پایگاه خبری العین در گزارشی به زندگی این وزیر پرداخت که در حال حاضر در آلمان به شغل پیتزا رسان مشغول است.


در این گزارش آمده است: «تردیدی وجود ندارد که دیدن وزیر ارتباطات سابق و مدیر اجرایی یک شرکت ارتباطاتی که در حال حاضر اقدام به رساندن غذا به درب منازل با دوچرخه می‌کند، در جوامع کشورهای شرقی عجیب به نظر می‌رسد اما سادات دارای مدرک کارشناسی ارشد در دو رشته ارتباطات و مهندسی الکترونیک از دانشگاه آکسفورد انگلیس است و علاوه بر آن،‌ وی ۲۳ سال تجربه در زمینه ارتباطات در بیش از ۲۰ شرکت در ۱۳ کشور مختلف دارد. وی طی سال‌های حضور در افغانستان تلاش کرد تا به کشورش کمک کرده و بخش ارتباطات افغانستان را بهبود ببخشد. اما پس از آنکه نتوانست با سازمانی که نزدیک به اشرف غنی بود به توافق برسد، تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند.»


شاه سادات اما در توضیح این اقدام خود می‌گوید: «همه باید کار کنند. چون اگر شما هزینه و اجاره داشته باشید و به پول برای غذا و زندگی خود نیاز داشته باشید باید کار کنید. اینکه شما وزیر بودید بدان معنی نیست که باید بدون کار باشید و هیچ کاری انجام ندهید.» وی همچنین عنوان کرد: «برایم مهم نیست. پیش از آنکه وزیر شوم به مردم خدمت می‌کردم و در حال حاضر نیز نماینده شرکت لیفراندو برای رساندن خدماتش به مردم هستم. من همچنان به مردم خدمت می‌کنم. من به کارم افتخار می‌کنم؛ چون اگر یکی از وزرای فاسد بودم میلیون‌ها دلار جمع‌آوری کرده و با آن ساختمان‌ها و هتل‌هایی در آلمان یا دبی خریداری می‎کردم و الان نیازی به کارکردن نداشتم.»

View this post on Instagram

A post shared by mahdi317264 (@mahdi3172646)


کاربران با نظرات مختلف درباره اقدامات شاه سادات سخن می‌گویند. برخی عنوان می‌کنند او خطایی نکرده است و اکنون با خیال آسوده به زندگی خود در آلمان ادامه می‌دهد و این شغلی که او دارد طولی نخواهد کشید که به شغل بهتری برای او مبدل خواهد شد. جمعی از کاربران عنوان می‌کنند او تظاهر می‌کند و در واقع می‌خواهد نگاه‌ها از روی او برداشته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала