تشویق‌های ناتمام هنرمندان و ستارگان موسیقی ایران برای تقدیر از کادر درمان +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تشویق‌های ناتمام هنرمندان و ستارگان موسیقی ایران برای تقدیر از کادر درمان +ویدئو
تشویق‌های ناتمام هنرمندان و ستارگان موسیقی ایران برای تقدیر از کادر درمان +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2021
اشتراک
هنرمندان و ستارگان موسیقی با تشویق‌های طولانی از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت تقدیر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، هنرمندان ایرانی در ویدئویی با تشویق‌های ناتمام خود به کادر درمان که در یک سال گذشته به دلیل کرونا زحمات بسیاری کشیده‌اند و آنهایی که در این راه از جان خود گذشتند و به شهادت رسیدند، ادای احترام کردند.


ویدئوی سورپرایز این ستارگان پیش‌تر تهیه شده بود و به مناسبت روز پزشک بار دیگر این ویدئو در فضای مجازی توسط کاربران بازنشر شد. بعلاوه، این هنرمندان و بسیاری از کاربران بر این باورند که شهادت در عرصه سلامت آگاهانه‌ترین نوع شهادت است و شهادتی که در اوج معرفت و به معنای بریدن از دنیای فانی اتفاق افتاد، یعنی کمال عشق.


کاربران فراوانی عنوان می‌کنند همانطور که درد خانواده‌هایی که عزیزانشان را بر اثر کرونا از دست داده‌اند برای کسی جز خود آنها قابل درک نیست، تحمل سختی‌ها و مشکلاتی که در این روزهای کرونایی کادر درمان، پزشکان و پرستاران با آن روبرو هستند و عذابی که از مرگ فردی بر اثر کرونا در مقابل چشمانشان اتفاق می‌افتد نیز برای کسی قابل درک نیست.


این کاربران معتقدند ضمن اینکه به این عزیزان باید ادای احترام کرد و قدردان زحمات آنها بود بایستی همپای آنان در بهبود شرایط کمک کرد و یکی از این گام‌های مهم در این امر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌ اجتماعی و مسائلی که مانع از شیوع گسترده کرونا در جامعه می‌شود، می‌باشد؛ باشد که کشور عزیزمان ایران و همه‌ی جهان رنگ آرامش و شادی را به خود گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала