وزیر بهداشت ایران: مردم دنبال نوع واکسن کرونا نباشند

CC BY 4.0 / IRNA / وزیر بهداشت ایران: مردم دنبال نوع واکسن کرونا نباشند
وزیر بهداشت ایران: مردم دنبال نوع واکسن کرونا نباشند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2021
اشتراک
وزیر بهداشت ایران تاکید کرد که مردم دنبال نوع واکسن نباشند و باید هر واکسنی که برای کرونا موجود است در خوزستان استفاده شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران که به همراه رییس جمهوری این کشور به خوزستان سفر کرده از مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون اهواز بازدید کرد و گفت: خوزستان نمونه ایثارگری در کشور است و مردم شجاع و شهید پرور این استان حماسه‌های خوبی آفریدند.

سفر رئیس جمهور ایران به استان خوزستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2021
سفر رئیس جمهور ایران به استان خوزستان

او بیان داشت: امروز شاهد نکات خوب و امیدوار کننده بودیم و مردیم در امر واکسیناسیون همکاری خوبی دارند که قابل تقدیر است و تبدیل حسینیه و سالن ورزشی به مرکز واکسیناسیون در کشور یک الگو است.

عین الهی افزود: برای مهار کرونا ویروس به همیاری همگانی نیاز است و باید مانند دوران دفاع مقدس در شرایط کرونایی همکاری دیده شود و کرونا بحرانی است که دیده نمی‌شود و لازم است مردم در مقابل بحران خود را حفظ کنند.

وزیر بهداشت ایران تصریح کرد: ویروس کرونا به شکل بمب و موشک است که باید با ماسک و فاصله اجتماعی رعایت شود و هر واکسن کرونا موجود باشد باید استفاده شود و مردم دنبال نوع واکسن نباشند و واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند وارد کشور می‌شود.

وی ادامه داد: جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و اکنون در امتحان بیماری کرونا ویروس قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала