رونالدو در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو در آستانه پیوستن به منچسترسیتی
کریستیانو رونالدو در آستانه پیوستن به منچسترسیتی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
اشتراک
مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال این بازیکن به تیم منچسترسیتی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکای، بعد از ناکامی منچسترسیتی در جذب هری کین، این باشگاه به دنبال کریستیانو رونالدو ۳۶ ساله رفته است تا این مهاجم را بتواند به خدمت بگیرد.

رونالدو خشم هوادادن پرتغال را برانگیخت + عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2021
رونالدو خشم هواداران پرتغال را برانگیخت + عکس

خورخه مندس، مدیربرنامه‌های رونالدو در شهر منچستر است و مذاکراتی نیز با سران این تیم داشته و به دنبال انتقال رونالدو به تیم پپ گواردیولا است.

منچسترسیتی به دنبال یک مهاجم است و زمان کمی تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و رونالدو می‌تواند بهترین گزینه برای این باشگاه باشد که به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

حقوق فوق ستاره پرتغالی (۳۱ میلیون یورو خالص) می‌تواند به یک موضوع مهم در مذاکرات تبدیل شود. با این حال طبق گفته گاتزتا دلو اسپورت، روزنامه ایتالیایی، یوونتوس فقط ۲۵ میلیون یورو برای ستاره خود می‌خواهد. رونالدو هنوز تا تابستان ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد.

ماه هاست که در ایتالیا گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال خروج رونالدو از یوونتوس تورین وجود دارد. حتی تکذیب ماسیمیلیانو آلگری نیز باعث کم شدن شایعات نشده است. در اولین بازی فصل مقابل اودینزه، رونالدو در ترکیب اصلی قرار نداشت و این به گمانه زنی‌ها دامن زد.

کریستیانو رونالدو فصل قبل در ۴۴ بازی ۳۶ گل به ثمر رساندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала