گزارش و تحلیل

اظهار رضایت شرکت کنندگان از مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان

© Shiva Abshenasاظهار رضایت شرکت کنندگان از مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان
اظهار رضایت شرکت کنندگان از مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
اشتراک
ناخدا دوم حامد حق پرست با بیان اینکه تیم ها از قرعه کشی مسابقات  کاملا راضی هستند، گفت: تجربه برگزاری دوره های قبل مسابقات به بالا بردن کیفیت برگزاری این دوره  کمک شایانی کرد.

اسپوتنیک - ناخدا دوم حامد حق‌پرست سرداور شمشین دوره  مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان درباره روز سوم مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق دبه خبرنگار اسپوتنیک گفت: این دوره از مسابقات طی ۶ آیتم تخصصی و زیر آبی در حال انجام است.

مسابقات غواصی عمق کنارک ۲۰۲۱ در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
رقابت روز دوم مسابقات غواصی عمق کنارک ۲۰۲۱ در ایران

وی با بیان اينکه در  آیتم ترازو آمادگی جسمانی و عصب و عضله و کار تیمی مورد ارزیابی قرار می گیرد، ادامه داد: در آیتم های دیگر سرعت عمل مهم بوده و  دیگر آیتم ها کاملا تخصصی هستند.

ناخدا دوم حامد حق پرست افزود: طراحی مسابقات به گونه ای است که هیجان آیتم ها حفظ می شود و به سبب کشورهای شرکت کننده، هر تیم در روز یک آیتم را اجرا می کند و آیتم سایر تیم های شرکت را رصد و دنبال می کند.

وی با بیان اینکه  تا روز پایانی  هیجان مسابقات ادامه دارد، گفت: تیم ایران در روز دوم مسابقات آیتم ترازو را اجرا و توانمندی خود را  به اجرا گذاشت و کشور سوریه در آیتم نجات قواص مغروق فعالیت کرد.

سرداور ششمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان خاطر نشان کرد: نحوه امتیاز دهی این دوره از مسابقات بدین شکل  است که بهترین رکورد، سقف امتیاز را کسب خواهد کرد و بقیه با توجه به تفاوت با بهترین رکورد و مطرح شدن ارزش ثانیه ها و دقایق از امتیازهایی که حق شان است بهره مند می شوند.

وی یادآور شد: در تمرین و مسابقات، دو مرحله قرعه کشی به نحوی قرعه  برگزار شد که همه تیم ها  راضی بودند و  تجربه برگزاری دوره های قبل مسابقات به بالا بردن کیفیت برگزاری این دوره  کمک شایانی کرد.

لازم به ذکر است سومین روز مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق بندرکنارک با حضور تیم هاي خارجی شرکت کننده در این دوره از رقابت ها آغاز شده که مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق بندرکنارک با حضور تیم هاي خارجی شرکت کننده در این دوره از  مسابقات در آن آغاز میشود.

در سومین روز این رقابت ها تیم  روسیه در آیتم ترازو، تیم ایران در آیتم نجات و امداد غواص مصدوم، تیم سوریه در آیتم فلنچ، تیم چین  در آیتم نجات زیردریایی مغروق و تیم ونزوئلا در آیتم نجات کشتی مغروق به رقابت می پردازند.

همچنین روزانه  تیم ها و مسئولین برگزاری مسابقات در بدو ورود به محل برگزاری این رقابت ها به لحاظ سلامتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ورزشکاران شرکت کننده در این  دوره از مسابقات از تاریخ یکم شهریور ماه لغایت یازدهم شهریور ماه ۱۴۰۰ به رقابت می پردازند و در روز پایان تیم قهرمان معرفی خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала