نشستن سگ آمریکایی روی صندلی در پرواز جنجالی کابل +عکس، ویدئو

© Photo / Public domain / White Houseنشستن سگ آمریکایی روی صندلی در پرواز جنجالی کابل +عکس، ویدئو
نشستن سگ آمریکایی روی صندلی در پرواز جنجالی کابل +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
اشتراک
نشاندن سگ آمریکایی روی صندلی در پروازهای خروجی نظامیان و شهروندان آمریکایی از فرودگاه کابل، مورد انتقاد کاربران در صفحه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر که خبرهای بسیاری از تلاش مردم افغانستان برای خروج از کشورشان در پی تسلط طالبان منتشر می‌شود ویدئویی‌هایی نیز از دویدن صدها شهروند افغانستانی به دنبال هواپیمای ترابری آمریکا روی باند فرودگاه منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.


اما نکته‌ای که کاربران به آن اشاره می‌کنند پرواز هواپیمای ترابری نظامی آمریکا است که ۶۴۰ شهروند افغانستانی در بخش بار این هواپیما به صورت متراکم روی زمین جا داده شدند و مقایسه آن با تصویری از یک سگ نظامی آمریکایی در داخل این هواپیما که روی صندلی نشانده شده بود، خبرساز شده است.


کاربران عنوان می‌کنند در حالی‌که این پرواز با یک تراژدی انسانی به پایان رسید و ۲ شهروند افغانستانی که روی چرخ‌ها و بال‌های هواپیما سوار شده بودند و به هنگام برخاستن هواپیما از باند فرودگاه سقوط کرده و جان باختند، و وضعیت شهروندان افغانستانی در بخش حمل بار هواپیمای آمریکایی آنچه بود که در تصاویر دیده می‌شد، سگی را روی صندلی این هواپیما نشانده‌اند و آیا این کار درست و انسانی است؟!

View this post on Instagram

A post shared by hadese24.ir (@hadese24.ir)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала